Reply on: Ivan3 #139786:
Zial, zda sa, ze mas pravdu. Co petrzalski za to od mesta dostanu neviem, ale je zrejme, ze mesto sa uz velmi dlho snazi utopit tento projekt a zaroven sa tvarit ze s tym nieco robi.
Je smiesne, ze stavba blbej elektricky sa stava problemom ako cesta na Mars. Most, estakady, tunel, mrte projektov a studii...
V normalne fungujucom meste by uz davno boli kolaje (na zemi, resp. v trave) cez Stary most az na koniec Petrzalky, s jednou odbockou do Ovsista a druhou po zeleznici na petrzalsku zeleznicnu stanicu. Nuz ale Bratislava je mesto podvodnikov a tak nic nie je a ani nebude aspon najblizsich 5 rokov.
(32,33 a 139 su dobre linky)
91roman27
v článku ma zaujala jedna poznámka a to:Dlhé diely testovali všetky nové vozidlá, ktoré boli DPB zapožičané od výrobcov, a preto je možné predpokladať, že po dodaní nových kĺbových vozidiel budú tieto vypravované aj na linky 32 a 133.
To je pekná somarina.Pokiaľ je známe tak ak prídu Capa City tak by mali byť vypravované výlučne na nosné linky síce spomínaná 33 je nosnou linkou s pohľadu jej časového intervalu,ale je viac než pravdepodobné,že vypravované budú skôr na Petržalské nosné linky ako na Dlháče alebo do iných mestských časti. Napríklad taká L83 hlási zakaždým nejaký výpadok autobusu pre poruchu.Tam sú potrebné ako soľ
Myslím si,že spoje na DD s intervalmi a krátkymi BUS-mi bohato stačia a prevyšujú daleko iné mestské časti.