Reakcia na: intony #138853:
Práve obyvatelia Rovinky, Dunajskej Lužnej, Mosta pri Bratislave a podobných okolitých obcí sú tí, ktorí nepôjdu 10 minút autom, aby následne prestúpili na električku. Práve tí noví obyvatelia sú tí, ktorí si tam kupovali nehnuteľnosti kvôli tomu, že je to blízko centra mesta. Viacero z nich jazdí na služobných autách, kde je väčšina potrebná pre výkon aj počas služby, čiže nemôžu byť odstavené na P&R parkoviskách. V Bratislave neexistuje žiaden nosný systém a žiadna fejkyelektrička ho nenahradí, lebo vždycky to budú staré rárohy v ktorých bude v lete neskutočne teplo a ktoré budú stáť na zastávke pri každej breze a samozrejme nesmiem zabudnúť na každú semaforovú križovatku.
intony
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.