Reakcia na: Ike #138805:
Ad obchod:Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
vlado13
takže zo zastávky pri SAV sa ukázala dnešná zastávka - prínos nula,
zrušenie nadchodu je úplná blbosť, ted aspoň podľa môjho zmýšľania - strata bezpečného priechodu, varti všekých pošlete na priechod pred Vanekom? veď to bude ešte horšie, ako v časoch, keď sa prechádzalo priamo na hranici krožovatky od SAV k bývalému parčíku,
zastávka na Hodžovom nám. uprostred komunikácie, ďakujem pekne, pravdepodobne aj zrušené ľavé odbočenia na Palisády, alebo ľavé odbočenia z Palisád na Nám. 1. mája? všetko sa tam akosi nepomestí,
zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú, ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,
to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS? iba za cenu búrania a búrania, že ten zámer 4-och pruhov by važadoval likvidáciu zóny pred budovami STU, proste chcete dva tuneli alebo jeden súvislý, to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,