Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #138781:
pokial si vypytame dotaciu od statu (ten rad rozdava) a predame s prirazkou, tak nikoho nebude trapit cena, hlavne ze su "nove" busy ?
Reakcia na: MatejBA #138780:
na internete sa da najst plno takych vozov, tak preco nejake nekupit a obratom ich nestrelit DPB?
Reakcia na: M3go #138779:
ved to, ze su NP a ze su to mercedesy - kam ten svet speje ?
Reakcia na: MatejBA #138773:
Ano niekde sa to tu pisalo že mali byť zapožičane busy (klbak,medak) no aspoň su nizkopodlažne 😃
Reakcia na: 810zssk #138777:
? neverim
Reakcia na: MatejBA #138775:
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/prenajate-autobusy-jazdia-pribudne-este-dalsich-desat.html?page_id=135696
"Kĺbové autobusy sú nasadené od začiatku septembra na tých istých linkách
, na ktorých do leta jazdili. DPB počas leta hľadal aj ďalšie autobusy na krátkodobý prenájom
s rovnakým termínom do konca tohto roka. Podarilo sa mu nájsť desať mercedesov, ktoré by mohli byť v Bratislave 5. októbra 2009 a ktoré tak posilnia linky MHD.

V prípade prenájmu mercedesov ide o klasické nízkopodlažné osemnásťmetrové autobusy. V prenájme sa platí za každý reálne odjazdený kilometer, ceny sú približne od 35 do 43 centov za jeden vozokilometer. Na cenu má vplyv aj vek a technický stav vozidiel
. Podľa mestského dopravcu ide o operatívny krok do času, keď dôjde k prvým dodávkam
nových kĺbových autobusov."
Reakcia na: MatejBA #138775:
nove? mali by byt tusim aspon 15 rocne ?
Reakcia na: 810zssk #138774:
ake? Nedajboze nejake nove klbove ? (ak nahodou mozes pripomenut, lebo tato informacia mi nejak usla)
Reakcia na: MatejBA #138773:
Vsak to su tie medaky co by tu mali byt tusim do piateho oktobra.
Reakcia na: M3go #138772:
zeby dalsie abusy bez verejneho tendra ci rokovania? ?
Caute dnes som medzi Bratislavou a Ivankou pri Dunaji stretol Mercedes benz 0405GN myslite že mal namierene do Bratislavskeho DP náter bol celočervený. Ď
inak riesit nahradu trasy z hlavej stanice je myslim ten posledny problem co BA ma ... ak by sa postavilo mimourovnove krizovanie so sancovou ako je planovane pri prestavbu hlavnej stanie (asi niekedy v 23 storoci ), tak by to kopu vyriesilo a mimo krizovatky pri NBSke je to vlastne trat na vlastnej osi a viac menej rychla a bezproblemova ..
Reakcia na: MatejBA #138761:
Ilustracne foto chapem, ale zas napisat pod SORku ze "Sestnast autobusov typu Citelis 12M uz jazdi na linke 50...." je too much.
Reakcia na: MatejBA #138761:
to je urážka Citelisu, však ten by také hrbaté hovädo nikdy nevyrobil ?
Reakcia na: S499.1023 #138763:
to čo čítaš? je tam niečo nepravda?
Napadla ma taka mensia vlakova sotousovina... je mi jasne ze je to silne sci-fi, ale zaujimal by ma Vas nazor na taketo vedenie trate na letisko:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=cs&oe=UTF8&msa=0&msid=113024348793648765809.00047687c11a14b0d0365

- Zapojenie Avionu do siete ZSR, co moze byt zaujimave riesenie pre niektore smery ci uz v ramci BA, alebo regionu
- Zapojenie na hlavnu stanicu (hoci by to mozno chcelo trochu zrychlit trat od navrh. odbocky Ivanka - Hlavna stanica) aj ZST Nove Mesto
- Zapojenie na 120ku a 130ku (napojenie BSK na vychod od Bratislavy s k letisku Bratislava a Avion SP). V lete eventuelne presmerovanie niektorych dialkovych vlakov od Trnavy a Galanty cez BTS na hlavnu stanicu.
- Teoreticky by to mohlo byt "nejako zapojene" (ja viem, ze to je dost neoblubeny pojem :D) na tunel Filialka - ZST Petrzalka a tym padom by Letisko a Avion SP mali expresne spojenie do stanice Bratislava-centrum, Petrzalka-Einsteinova a ZST Petrzalka (prestup do Viedne).

Trochu som sa inspiroval riesenim trate Kodan - Malmo cez kodanske letisko.. Za vsetky vecne pripomienky vopred dakujem ?
Reakcia na: MatejBA #138761:
😃 😃 😃 HAHAHA!!! dobreee!!! ? ? ?
Reakcia na: tr3mp #138721:
ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?
lokalizácia zastávky v smere na hl.st. je brnkačka, ale v opačnom, to je iná káva, keď tadiaľ električka chodila, tak zastávka v oboch smeroch bola kúsok vpravo od vyústenia Palisád, oproti samoobslužnej jedálni, dnes by tomu zodpovedala prvá časť ľavého odbočenia k Crownu, vtedy sa z Palisád na Nám. 1. mája jazdilo priamo, mimoúrovňová križovatka neexistovala,
veľmi dávno ďalšia zastávka v smere na hl.st. bola na znamenie oproti Domu zahraničných Slovákov, vtedy Múzeum V.I.Lenina a pred ním zase v smere do mesta, ľudia čakali na chodníku a nastupovali z cesty, presne ako na Radlinského alebo Šafárikovom nám., ďalšia potom oproti SAV a opäť sa nastupovalo - vystupovalo cez ulicu, v smere z hl.st bol zastávka na násype,
ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,
severná tangenta je ako svetlo na konci tunela, o ktorom sa zvykne vravieť, že niektorí už ho zazreli, mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €, tangenta je o stovkách miliónov €, BSK mestu prispieť neprispeje a štát na taký projekt nemôže, rovnako ani EÚ nie, lebo je to o automobilovej doprave, nevravím, že to je vopred stratené, ale mesto premrhalo veľkú časť majetku na pokútne kšefty, ak chceme, aby sme na to raz (cca o 20 – 25 rokov) mali, treba zmeniť hospodárenie mesta a MČ, že to nejde bez vážnych personálnych výmen je jasné snáď drvivej väčšine, máme pred sebou voľby do BSK a o rok obecné (orgány mesta a MČ), uvidíme, či ľuďom bude naďalej jedno čo za chytrákov trasie našimi mešcami,
Reakcia na: no.ev.di. #138751:
Čo to trepeš?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.