Reakcia na: intony #138661:
môže byť, ale potom by sa k električkovej linke neoplatilo žiadnu inú linku viesť do Vlčieho hrdla. Možno akurát tak zredukovanú L74, keď nosnú funkciu obsluhy pre Vlčie hrdlo bude plniť električka. Mimochodom dobre si mi nahral, lebo z tvojej trati na Landererovej by som ja robil odbočku na smer Košická a napojenie pri trhovisku na trať do Ružinova ? táto trať po Košickej je inak už dosť starý plán a boli k nej vyhotovené projekty ešte niekedy v 80-tych rokoch minulého storočia.


S499.1023
Pri kúrení odpadovým teplom od zrýchľovača máš polohy páky asi štyri a pri kúrení "pod sedačky" máš na tom prepínači, čo máš po ľavej nohe, polohy "0", "1" a "2". Kúrenie pod sedačky sa zapína v každom voze zvlášť, ak nekúria všetky telesá, treba závadu zapísať do "Knihy vozidla".