Reakcia na: toldo #137668:
ked si taki mudry tak si chod sadnnut za volant a skus si to.ne ni to ziadna sranda.a este tie bicikle na co bi sme ich mali vozit v normalnych spojoch sak im jazdia ciklobusi.urcite to vimislal človek ktory v živote nesedel za volantom autobusu.a uz vidim ako sa im bude chciet uvolnit miesto pre kočar,budu frflat a postavi sa do uličky ktoru celu zaprace a to nehovorym ked budem muset nečakane zbrzdit a bicikel poleti celim vozom a urcite niekoho zrani
no.ev.di.
- NP trolejbusy : 1
- NP električky : žiadne
- NP autobusy : 20ks Tedom (dobrý tunel), 35ks Citelisov (dobrá náhoda, keby dotyčný dopravca dostal v KE licenciu, tak tu tie Citelisy niesú, o transparentnosti zaobstarania tiež možno pochybovať), 22ks Solaris 15 CNG Urbino (rokmi "overené" vozidlo, "bezchybné" a "bez závad" a za dobrú cenu, DPB proste nemohol odolať a vrhol sa na to jak vlk na capa...lenže zabudol, že cap má rohy ?)
- low entry autobusy : 18ks SOR 9.5 (životne dôležité autobusy, dobré na nosné linky ?), 22ks SOR 10.5 BN (konečne niečo podobné kapacitne podobné vyraďovaných 12m vozidiel)
- špeciálne spoplatnená nočná tarifa
- systém nosných liniek a prestupov urobený na 50% - racionalizácia linkového vedenia bola urobená len v Petržalke, Vrakuni a P.Biskupiciach + roky je v praxi v linkovom vedení trolejbusov a navyše poslednou dobou zavádzané linky v KV nenasvedčujú tomu, žeby sa DPB držal vôbec niečoho čo vyhlási...
- rozdelenie autobusov do vozovní nezodpovedá vôbec potrebám vozovní na výpravu liniek