Reakcia na: aquila #137403:
Po svete by si našiel prípadov neúrekom kde sú električkové trate budované v podobnom stúpaní. Všetko záleží od vôle. Celkovo výsledkom dokumentácie, resp. uzavretie a konštatovanie pre všetky varianty bolo, že nie ani tak kopcovitý terén, ktorý by sa dal riešiť polozapustením alebo zapustením pod terén, ale priestorové podmienky vďaka zástavbe, sa stali katom týchto projektov. Teda v najpotrebnejších úsekoch dochádzalo k tomu, že električka nemala miesto kam uhnúť, nakoľko už tam bola zástavba. ? a jediné čo sa na DD hodí je trolejbus. Autobusy mali podľa mňa z DD po zavedení trolejbusovej trate DD opustiť, a DPB nemal vymýšľať s neoskúšanými Solarismi a nakúpiť radšej zvyšný počet 25Tr. Tým by sa doprava DD - Molecova vyriešila. Krokom č.2. mala byť L17, ktorá má žalostne málo spojov a práve podľa mňa L17 mala byť riešením a mohla pomôcť aj na Račianskej radiále - bohužial, nestalo sa tak. Napokon, sťažovatelia z DD a samotný Gardenescu & Kadnár považujú za prednostné nejaké nezmyselné kraviny typu L35,36 a 135 za spásu MHD na DD. Takže také niečo ako systémové riešenie v podobe posilnenia premávky L17 alebo vložené spoje na L12 v úseku KV - Šafko týmto pseudoodborníkom nehovoria nič.
Pežot
L17 odvezie na viacero miest, ale prečo by som mal ísť L33+L17+L50/70(+L88), a navyše bez bližšej nádväznosti, keď chcem ísť na Landererovu, kam chodím najčastejšie. A niesom jediný. Prvou 133 chodí na Landererovu cca. 20 ľudí. Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky. Ale ľudia cestujú aj na Malú scénu, kde prestupujú na L78+L50.
Re #137410 mali pridať aj semafor pre BUS pruh, ktorý by umožnil výjazd z tohto pruhu o istý čas skôr, ale nato by chcelo iné hlavy v projektovaní takýchto projektov.
BTW. určite bude lepšie ak všetci z DD prestanú používať MHD a začnú jazdiť autami, aby nové autobusy jazdili aj v iných častiach mesta, keď už to toľkým ľuďom vadí a sú zaslepení len týmto faktom ?