Reakcia na: no.ev.di. #137433:
ja to ovladam, ale co z toho, ak mi ujde L5 - ja pojdem na L4/L12 hned za tym, pridem na safko a L11 mi ujde? Potom mam ist zase zo Safka na Malu scenu a tam cakat X minut na spoj kym mi pojde smerom na Racko? (nehovoriac o zapche, co moze predlzit moje cakanie). POKIAL by bol prestupny system urobeny systemovo, tak by som bol ticho a bolo by mi jedno, ci je interval mojho priameho spoja 12 minut alebo 20.
Pežot
L17 odvezie na viacero miest, ale prečo by som mal ísť L33+L17+L50/70(+L88), a navyše bez bližšej nádväznosti, keď chcem ísť na Landererovu, kam chodím najčastejšie. A niesom jediný. Prvou 133 chodí na Landererovu cca. 20 ľudí. Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky. Ale ľudia cestujú aj na Malú scénu, kde prestupujú na L78+L50.
Re #137410 mali pridať aj semafor pre BUS pruh, ktorý by umožnil výjazd z tohto pruhu o istý čas skôr, ale nato by chcelo iné hlavy v projektovaní takýchto projektov.
BTW. určite bude lepšie ak všetci z DD prestanú používať MHD a začnú jazdiť autami, aby nové autobusy jazdili aj v iných častiach mesta, keď už to toľkým ľuďom vadí a sú zaslepení len týmto faktom ?