O L75 a L59 povedal niekto mudry, ze su posilnenim na racianskej radiale, aby elektricky neboli plne - to nikomu nevadi - ale ked sa zavedie posilnenie ja pravdepodobne este vytazenejsej radiale v podobe linky 133, tak uz je zle ?
A viete preco vadi ludom z DD kombinacia 33+tram ? Lebo ak vam ude elektricka, mozete si 12 minut piskat na zastavke (a nevyhovarajte sa na moznost prestupu - v BA MHD je to castokrat horsie, ako cakat tych 12 minut na dalsi spoj, a pri ceste do prace je casto aj tych 12 minut dlha doba) ?
A viete preco vadi ludom z DD kombinacia 33+tram ? Lebo ak vam ude elektricka, mozete si 12 minut piskat na zastavke (a nevyhovarajte sa na moznost prestupu - v BA MHD je to castokrat horsie, ako cakat tych 12 minut na dalsi spoj, a pri ceste do prace je casto aj tych 12 minut dlha doba) ?
Pežot
L17 odvezie na viacero miest, ale prečo by som mal ísť L33+L17+L50/70(+L88), a navyše bez bližšej nádväznosti, keď chcem ísť na Landererovu, kam chodím najčastejšie. A niesom jediný. Prvou 133 chodí na Landererovu cca. 20 ľudí. Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky. Ale ľudia cestujú aj na Malú scénu, kde prestupujú na L78+L50.
Re #137410 mali pridať aj semafor pre BUS pruh, ktorý by umožnil výjazd z tohto pruhu o istý čas skôr, ale nato by chcelo iné hlavy v projektovaní takýchto projektov.
BTW. určite bude lepšie ak všetci z DD prestanú používať MHD a začnú jazdiť autami, aby nové autobusy jazdili aj v iných častiach mesta, keď už to toľkým ľuďom vadí a sú zaslepení len týmto faktom ?