Reakcia na: 810zssk #136879:
Čo sa týka DNV (bývam tu) železničná stanica je ďaleko a aj tá zastávka nebude najbližšie (úprimne nečakám že sa vybuduje). Ďalej osobák ťa dovezie na Hlavnú stanicu a čo ďalej keď osobáky na seba veľmi nenaväzujú (príklad DNV-Rača na Hlavnej stanici čakáš od 06:46 do 07:10) a na Hlavnej stanici si rýchlejšie linkou 21 ako tým vlakom keď bývaš na sídlisku.Mne osobne by sa hodil spoj až do Petržalky ale to už veľmi nečakám že źnovu zavedú.
Ďalšia vec, tie vlaky by museli mať lepší interval (v špičke cca 30min.) Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?
S tými RegioBusmi o tom som nevedel že sa budú posilňovať.
Áno priorita každej integrovanej dopravy má byť zlepšenie cestovania v regióne, jediná výhoda tej BID budú jednotné cestovné lístky.
A tymto chcem pochvalit revizorku c. 11 (tusim jedina revizorka v BA) za profesionalny pristup. K dnes uz samozrejmemu "dobry den" a "dakujem" pridala aj pohlad do oci pri podakovani a dokonca pouzivala "dakujem pane/pani". Nech je takychto zamestnancov DPB co najviac ?

korún. Má však nadštandardný
kecho
a druhá vec - oni sa v súvislosti s MB CapaCity pýtajú, či nie je výhodnejšie kúpiť menšie busy a viac kusov (19,5 vs 18m) a on odpovedá v štýle "obstarali sme 45 autobusov SOR BN, 4 Ivecá a dlhodobý nájom 20 Tedomov + zmena L50 na kraťasy a int 7. - prepravca musí nasadiť raz taký počet vodičov a v súčte mu vyjde 10 kratších busov drahšie..." ? a zloženie votzového parku "vidím vybavenie vozového parku DP v zložení mikrobusy, 9,5 a 10,5metrové busy, 12m, 18 a 19,5metrové. Tie najdlhšie sú dobré, lebo na istých linkách v špičke by dnes museli prísť aj 2-3 krátke za sebou, aby odviezli toľko, koľko naraz odvezie jeden M Capacity"... no comment porovnávať hrušky s jablkami, toť šikovnosť šéfa DPBZ...
+ na titulnej strane je spomínané, že 5.10 príde leasnutých 10 ks 18m NP Mercedesov, cecna 0,35-0,43 € za vzkm