Reakcia na: derik #136869:
to máme na území BSK 4 dopravcov a nevieme ich zjednotiť do jednej tarify a označovania liniek a pričom taký Juhuhomoravský kraj, ktorého centrom je Brno zvládlo väčší počet dopravcov dostať pod jednotnú tarifu a označovanie liniek.
kecho
a druhá vec - oni sa v súvislosti s MB CapaCity pýtajú, či nie je výhodnejšie kúpiť menšie busy a viac kusov (19,5 vs 18m) a on odpovedá v štýle "obstarali sme 45 autobusov SOR BN, 4 Ivecá a dlhodobý nájom 20 Tedomov + zmena L50 na kraťasy a int 7. - prepravca musí nasadiť raz taký počet vodičov a v súčte mu vyjde 10 kratších busov drahšie..." ? a zloženie votzového parku "vidím vybavenie vozového parku DP v zložení mikrobusy, 9,5 a 10,5metrové busy, 12m, 18 a 19,5metrové. Tie najdlhšie sú dobré, lebo na istých linkách v špičke by dnes museli prísť aj 2-3 krátke za sebou, aby odviezli toľko, koľko naraz odvezie jeden M Capacity"... no comment porovnávať hrušky s jablkami, toť šikovnosť šéfa DPBZ...
+ na titulnej strane je spomínané, že 5.10 príde leasnutých 10 ks 18m NP Mercedesov, cecna 0,35-0,43 € za vzkm