Reakcia na: kecho #136290:
jediny prinos srotovneho je ten, ze tie stare nebezpecne sroty zmizli z ciest... naozaj odkedy to bolo, minimalne v BA klesom pocet napriklad Skody 120 vyrazne ? to je bezpecnostny a ekologicky prinos... cena skody 120 zrazu stupla z cca.5000korun na 1000-2000euro ci kolko to bolo, myslim ze skoro kazdy, minimalne v BA to vyuzil, ked nie on, tak predal tretej osobe a zobral za to peniaze, aj ked nechcel kupit nove auto... druha vec je ze take sroty ako skoda120 - ze ako to moze prejst tehcnickou kontrolou... aj ked teda technicke a ekologicke kriteria su pozadovane ako pri vyrobe...
btw, mohol by aj na autobusy a trolejbusy fico nejake srotovne vymysliet ? predstavte si ze by sa zaviedlo srotovne a mohol by tam DPB vyhodit Ikarusy 280 ?
keď sa niečo nepredáva a potrebujem sa toho zbaviť (díler), tak proste musím znížiť cenu. lenže ak mi dá niekto (štát) dotáciu na to, aby som ju znížiť nemusel, tak to proste neurobím a niekto (štát) mi zariadil, aby som nemusel ani pohnúť prstom a dopyt u mňa sa dostane na pôvodnú úroveň... čiže výsledok SVK šrotovného = spokojní predajcovia, spokojní noví majitelia = voličské hlasy; podpora domácej produkcie minimálna = pokles výroby = pokles (štátneho) príjmu z daní/odvodov = rast sociálnych výdavkov = rast nezamestnanosti = strata pracovných návykov... = odkázanosť na sociálne dávky = príchod mesiáša, ktorý im ich opäť sľúbi a máme tu voľby 2010...
Martin Fundárek
A koľkože kusov autobusov tam jazdí a u koľkých dopravcov? V Brelíne som síce nebol, ale ak porovnáme iba BVG a ich ponuku busov z netu, tak v zweiachsige busoch sa im Bratislava vyrovnáva a v kĺbákoch ich dokonca predčí. Rozhodne si nemyslím, že je vhodné mať 10 typov autobusov po 10 kusoch. Sakramentsky to lezie to do peňazí.