Reakcia na: kecho #136290:
						
			 poznám takých čo majú aj dva, jeden už dali opraviť 2x, samozrejme prachy v prdeli a voz im stojí vo dvore, druhý voz sa blíži k osudu toho a tretie na ktorom si veselo jazdia je firemné, ktoré bolo kúpené cez šrotovné.
						
 keď sa niečo nepredáva a potrebujem sa toho zbaviť (díler), tak proste musím znížiť cenu. lenže ak mi dá niekto (štát) dotáciu na to, aby som ju znížiť nemusel, tak to proste neurobím a niekto (štát) mi zariadil, aby som nemusel ani pohnúť prstom a dopyt u mňa sa dostane na pôvodnú úroveň... čiže výsledok SVK šrotovného = spokojní predajcovia, spokojní noví majitelia = voličské hlasy; podpora domácej produkcie minimálna = pokles výroby = pokles (štátneho) príjmu z daní/odvodov = rast sociálnych výdavkov =  rast nezamestnanosti = strata pracovných návykov... = odkázanosť na sociálne dávky = príchod mesiáša, ktorý im ich opäť sľúbi a máme tu voľby 2010...
						
Martin Fundárek
A koľkože kusov autobusov tam jazdí a u koľkých dopravcov? V Brelíne som síce nebol, ale ak porovnáme iba BVG a ich ponuku busov z netu, tak v zweiachsige busoch sa im Bratislava vyrovnáva a v kĺbákoch ich dokonca predčí. Rozhodne si nemyslím, že je vhodné mať 10 typov autobusov po 10 kusoch. Sakramentsky to lezie to do peňazí.