Reply on: levan #136288:
práve tu sú tie problémy: "šrotovné išlo cez predajcov" & "využilo sa vo ve¾kej miere na dovážané autá" takže najsociálnejší zadotovali vybraným skupinám nové vozítka a vybraným skupinám zvýšilo predajnosť (aj) z mojich daní, za čo som skutočne 'vďačný'... a "pokles cien bol možný, ale nebol istý" rovnako môžeš napísať, že aj rast cien bol "možný" 
momochodom, by ma zaujímalo, koľko ľudí si nechalo dotovane zošrotovať voz, pričom malo k dispozícii ešte minimálne jeden ďalší

Martin Fundárek
A koľkože kusov autobusov tam jazdí a u koľkých dopravcov? V Brelíne som síce nebol, ale ak porovnáme iba BVG a ich ponuku busov z netu, tak v zweiachsige busoch sa im Bratislava vyrovnáva a v kĺbákoch ich dokonca predčí. Rozhodne si nemyslím, že je vhodné mať 10 typov autobusov po 10 kusoch. Sakramentsky to lezie to do peňazí.