Samozrejme, že nie...ak ale dojdú nové klbáky ako sa začnú vyraďovať aj CNG Karosy tak to bude v pohode. Mimochodom, zvyšné naftové Karosy, ktoré má Petržalka sa nebudú prestavovať na CNG pohon?
"koľko daní išlo z tých nových automobilov" sorry za ot, ale to snáď nemyslíš vážne? ono tí ľudia by si nekúpili auto, ale niečo iné a dph by zaplatili tak či tak. okrem toho dávať šrotovné na SVK bola totálna somarina už len kvôli tomu, že naši asi nekupovali vozy vyrobené na SVK, takže prd podporili našu ekonomiku, ale Čechov a Rumunov... to, že "dávali aj iní" nepovažujem za rozumný dôvod... okrem toho, keď je to také "výhodné", tak to môžeme donekonečna opakovať a na konci uvidíš, koľko "štát" 'zarobil' ono, podľa mňa im išlo hlavne o to, že autíčkarska loby sa potrebovala zbaviť vozov, ale nechcela znižovať ceny, tak si vybavili šupnutie štátneho bonusu. a ďalšia vec je, že síce ľudia si kúpili nový voz, ale niektorí by si ho kúpili aj tak a len presunuli spotrebu z budúcnosti do súčasnosti, pričom sa teším na ten prepad predaja vozov, keď akcia šrotovné skončí-ale to už predsa bude po voľbách... keď je to také supervýhodné, prečo nebolo šrotovné napr. na elektroniku? na byty? na rožky?
Re #136272 Emo: "staré autá sa už dosť výrazne minuly" to myslíš vážne? hlavne, že šrotovali vozy aj v perfektnom stave aj tesne nad 10 rokov, pričom tu po cestách lietajú ešte stále aj lady či škody 100?
Re #136277 levan: "by ľudia minuli na nákupy rovnakú masu peňazí (úspory+šrotovné) a za rovnaký čas" splietaš dve veci dohromady. šrotovné by nemuseli míňať v tom čase, pretože 1/rozpočtové prachy sa dali využiť oveľa rozumnejšie+2/štát by nemusel vydať ani cent+3/prišlo by k poklesu cien automobilov=nárast dopytu+4/v budúcnosti(po šrotovnom)by neprišlo k "pádu na hubu" automobilového priemyslu-som zvedavý na ten následný pokles predaja áut.
Re #136243 kacka: naše médiá sú úplne nezávislé tj. nezávisí ani na faktoch a skutočnosti ? okrem toho, vieš určite, že za posledných 5 rokov nebol žiadny iný (tretí) požiar na 83ke?
Zdravím, ?
chcel by som sa opýtať, že
Ak by som mal záujem stať sa revízorom, kde, alebo u koho sa mám hlásiť?
A poprípade, neviete či ešte prijímajú nových uchádzačov?
- a este: je jedno, kolko ma dotycny dopravca vozidiel. Ked ma DPB 800 A-busov plus T-busov, a DP Presov ma 150 A-busov+T-busov, tak je to v poriadku, lebo Bratislava ma aj 5x viac obyvatelov. IDE O PERCENTA vozoveho parku.
To iste je aj problemom Presova, Kosic a ciastocne aj Nitry (tam je dopravca sucastou nadnarodnej spolocnosti). Pritom doprava, aspon co sa tyka percent nizkopodlaznosti, v tychto mestach vyzera uplne inak ako v Bratislave. Takze sa dohodnime tak, ze nedostatocna vybavenost Bratislavy NP vozmi je zalezitostou a problemom Mesta Bratislavy.
"Byl jsi v Berlíně nebo v Paříži? Víš kolik tam jezdí různých značek autobusů?"
A koľkože kusov autobusov tam jazdí a u koľkých dopravcov? V Brelíne som síce nebol, ale ak porovnáme iba BVG a ich ponuku busov z netu, tak v zweiachsige busoch sa im Bratislava vyrovnáva a v kĺbákoch ich dokonca predčí. Rozhodne si nemyslím, že je vhodné mať 10 typov autobusov po 10 kusoch. Sakramentsky to lezie to do peňazí.
určite by ľudia minuli na nákupy rovnakú masu peňazí (úspory+šrotovné) a za rovnaký čas?
to o násilnom zobratí prachov by ma zaujímalo, hodili by sa nejaké podrobnosti
ešte chcem dodať, že takto ľudí z Veternicovej a Hlaváčikovej nenahovoria na to, aby cestovali k električkám alebo od nich 35/135 keď ani preklad tam neexistuje. ?
L36 je koruna demencie určitých ľudí v DPB a tiež magistrátu, že toto navyšovanie výkonov schvaľuje ? tiež L135 je kravina prvej triedy, teraz už by normálne šlo spraviť L35 obojsmernú v trase : KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska - Púpavová» - BORSKÁ a druhom úseku trase ju viesť KUKLOVSKÁ - Veternicová - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - Jána Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ alebo tento druhý úsek trasy označiť ako L135. Mimochodom význam premávky 35 a 135 po Veternicovej je = 0, lebo (tento link) http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=629145779200&l1=35&l2=135, jasne ukazuje, že spoje 35 a 135 idú 4min po sebe a potom 26minúť nič, takže keď už si p. Záhradník robí dopravu pod oknami aspoň by sa mohol pozrieť ako debilne je CP spravený, že ani preklad do 15minút tam neexistuje!
ikarus4847
chcel by som sa opýtať, že
Ak by som mal záujem stať sa revízorom, kde, alebo u koho sa mám hlásiť?
A poprípade, neviete či ešte prijímajú nových uchádzačov?