bol som mimo, tak neviem jestli to tu uz nebolo:
Hlavne mesto SR obstarava:
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10
a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.
Hlavne mesto SR obstarava:
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10

Preßburg.Germane
Možno trochu "taká" otázka pre znalejších vo veci.
A tá 2829 by sa nedala ešte spojazdniť za použitia náhradných dielov z vozov 4848 a 4859? Tie boli vyradené pre prasknutie kĺbu ale motor mali v poriadku. Teda z dvoch zlých vozov spraviť jeden dobrý. Ovšem ak tie 4848 a 4859 nešli už komplet do hutí. Samozrejme, by to pre dielenských bola možno babračka s tým obhoreným motorom. Nie, že by som chcel aby čo najdlhšie premávali vozidlá po životnosti, ale všetci vieme, že klbákov nie je zrovna ideálny počet. Momentálne každé ako tak pojazdné dlhé vozidlo sa veľmi zíde. Ja by som na mieste DPB ešte to vyradenie predsa len prehodnotil.