Reakcia na: 810zssk #135776:
problém a podstata je v tom, že náš DPB sa tvári ako keby sa nechcel odlepiť od Ikarusov, TAMBUSov a Karos. Z toho čo máme sú podľa mňa Karosy úplne super, aspoň v tom, že sú celkom tiché. Hlučnosť motora sa nejak už neporieši, aj tá je myslím u Karos na nižšej úrovni oproti IK a TAMBUSom. A hlavne pri jazde Karosou nemám pocit, ako pri jazde Ik435, že dvere alebo tie sklá v interiéri vyletia, čo to neznesiteľne trieska a fakt mi to lezie na nervy vrcholne dakedy. Všimol som si to nedávno na L68, kde som šiel ešte naftovou Karosou a ten voz je tak tichý ako sa len dá. Tak sa netvár tak kyslo keď poviem, že Citelisy sú fajn. Minimálne v porovnaní s tým čo máme jednoznačne. A opakujem, že niesme nejakí šlachtici aby sme si vyvážali prdelky v Capacity alebo fantazírovali nad Rolls-Roycom medzi autobusmi. To už keď sa Praha dala na SORky, tak asi sa dačo ozaj deje vo svete s tými financiami. Keď peniaze boli a nebola kríza tak sme kupovali plechovice od SOR a teraz keď už SOR ponúka plne NP vozidlá bez hrbu, tak náš DPB na to serie.
Preßburg.Germane
-Tak nuž divy sú v tejto Bratislave - tak bude tu 40 "nóbl" autobusov a zvyšok vraky aspoň čo sa kĺbov týka. Ale je to aspoň niečo....
Inak čo sa týka Sofie a Minsku - no myslím, že aj tieto mestá sú na tom pomály lepšie. Napr. aj Minsk má už Nové LAZy čo MAZy (neviem presne zvoleja typ). Aj ked kvalita aj tých nových Bieloruských vozidiel je otázna.
Inak zase také blbé, že sa idú kúpiť Capacity to až nie je. -Hlavne keď je Bratislavská MHD postavená na autobusoch a niektoré štvrte sú úplne bez elektrických trakcií.
Capacity sa dobre bude hodiť na L 95, 21, 83 a 93možno.