Mám jeden vynikajúci nápad na úspory pre Mikiho:
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
J
neopl@n #13484: pretože chceli niečo nízko kapacitné a tento vyhovuje na väčšinu liniek aj keď na niektoré kde jazdí kompreSOR B 9,5 by skor mohol jazdiť 10,5. Veď 415 má kapacitu 102 cestujúcich ten B 10,5 91 a B 9,5 má 81. V podstate je to pekne odstupňované. Škoda že nekupavali aj B 10,5. Na takú 180 ideálny. A určite by sa našli aj iné linky.
si #13483 : kedže tam nebudú preberať utajované skutočnosti určite to bude verejné inak by nedávali ani tú pozvánku. A určite si môžeš robiť záznam, akýkoľvek. To či budeš môcť sa zapájať do diskusie o daných problémoch neviem, ale ak áno skrz tú koncepciu rozvoja DPB by sa tam oplatilo ísť. Ešte neviem ako mi to vyjde s časom ale stredu by som mal mať voľnú.