Mám jeden vynikajúci nápad na úspory pre Mikiho:
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Vladimír
Potom, čo som si do tlačiarne kúpil nový atrament som znovu rozbehol postupné zostavovanie môjho súkromného karisblokového linkového cestovného poriadku MHD v BA. Znova som však naďabil na nejasnosti, tak sa pýtam:
Na aké linky existujú prejazdy z liniek č. 27, 28, 35, 38 a 43? Pôvodne som si myslel, že linky č. 38 a 43 obsluhuje spoločne len jedno vozidlo, no odchody tomu nenasvedčujú. Ako tam tie prejazdy teda fungujú? Fungujú tam vôbec nejaké prejazdy? Lebo ak by mi niekto tvrdil, že linku č. 38 obsluhuje len jedno vozidlo, ktoré celý deň jazdí len na tejto linke, asi by som utrpel šok (absurdne nízka produktivita práce). Ako je to teda?