KLF: jasne som sa pomylil 7114 má prísť v apríli 7115 asi po prázdinách.
Čo je s T3AS 7303. Mala najazdiť 15000km so záťažou. Neviete aspoň približne koľko sa jej podarilo bez poruchy. Boha kým ju dotestujú bude aj asynchrónny pohon zastaralý.
Čo je s T3AS 7303. Mala najazdiť 15000km so záťažou. Neviete aspoň približne koľko sa jej podarilo bez poruchy. Boha kým ju dotestujú bude aj asynchrónny pohon zastaralý.
J
neopl@n #13484: pretože chceli niečo nízko kapacitné a tento vyhovuje na väčšinu liniek aj keď na niektoré kde jazdí kompreSOR B 9,5 by skor mohol jazdiť 10,5. Veď 415 má kapacitu 102 cestujúcich ten B 10,5 91 a B 9,5 má 81. V podstate je to pekne odstupňované. Škoda že nekupavali aj B 10,5. Na takú 180 ideálny. A určite by sa našli aj iné linky.
si #13483 : kedže tam nebudú preberať utajované skutočnosti určite to bude verejné inak by nedávali ani tú pozvánku. A určite si môžeš robiť záznam, akýkoľvek. To či budeš môcť sa zapájať do diskusie o daných problémoch neviem, ale ak áno skrz tú koncepciu rozvoja DPB by sa tam oplatilo ísť. Ešte neviem ako mi to vyjde s časom ale stredu by som mal mať voľnú.