Reakcia na: no.ev.di. #133449:
Ten trolejbus počíta s trasovaním cez Tichú a Svetlú ulicu, pokiaľ sa nemýlim, čiže, žiadny súbeh.Re #133450 MiroBA:
1) tie elekričky tam nejazdia pre srandu králikov, je tam veľa prevádzok a táto oblasť tiež zažíva stavebný boom
2) To nemyslíš vážne?
Ok Račianska radiála:
a) Kominárska - nedá sa
b) Kraskova - nedá sa
c) Šuňavcova - nedá sa
d) Legerského - nedá sa
e) Pionierska - teoreticky by to šlo riešiť električkovým podjazdom
f) Zvaračák - nedá sa
g) Sliačska - nedá sa
h) Janoškova - nedá sa
i) Skalická cesta - nedá sa
j) Biely kríž - nedá sa
k) Vozovňa Krasňany - nedá sa
l) Nový Záhon - nedá sa
a vôbec na Račianskej radiále je to nereálne všade.
Reálnejšie je preferencia koľajovej dopravy a rušenie zbytočných prejazdov s možnosťou otáčať sa na vybraných prejazdoch pre IAD
6) Obchodná ulica vôbec nie je taká atraktívna v špičke ako sa zdá, skôr v sedle večer v čase relaxu. Veľké množstvo električiek je tu tiež aj z dôvodu, že je to akési hrdlo a neexistuje akýsi električkový obchvat Bratislavy.
vlado13
uznávam, že aj Bratislave sa nájde viacej príkladov, kde vzdialenosť (nie trasu) 4 zastávok je možné zvládnuť do 10 min., jeden z nich sa nachádza na DD, v smere z kopca do KV to zdravý človek môže dokázať, ak tam býva, prepokladám, že pozná možnosť skrátenia,
súhlasím, že základom pre objektívne hodnotenie je skutočná vzdialenosť medzi zastávkami, L74 som uviedol práve preto, že na úseku hl. stanica - zimák má zastávky s výrazne odlišnými vzdialenosťami, čo dáva niečo ako "slušný priemer", pre tento úsek CP uvádza čas 7 min. a pre chodca i bežca je na ňom najmenej 1 predĺženie oproti MHD, L32 v úseku Kramáre - Janotova ako protipól, kde vzdialenosť 4 zastávok je nezvládnuteľná do 10 min. chôdzou, ani behom, lebo MHD podľa CP má na jej prekonanie 11 min., keďže som to uviedol ako konkrétny úsek, nejako som nepovažoval za potrebné to dotiahnuť až po tento časový údaj, ktorý si možno vyhľadať,
nabudúce sa polepším ?