Reply on: no.ev.di. #133449:
Návrh tiež dobrý ale v blízkom časovom horizonte nerealizovateľný. -Už len aký problém je kde tu trolejbusové dráty naťahať -aj do toho Slávičieho údolia nie to ešte tunely raziť.
A trať do Petržalky - uvidíš nakoniec budeme všetci radi ak ako tak dajú do poriadku Starý most.
Však ak chcú niečo vážne robiť, tak by mali už "kopať" v celej dĺžke. Chodim tade denne 95kou a nič.
vlado13
uznávam, že aj Bratislave sa nájde viacej príkladov, kde vzdialenosť (nie trasu) 4 zastávok je možné zvládnuť do 10 min., jeden z nich sa nachádza na DD, v smere z kopca do KV to zdravý človek môže dokázať, ak tam býva, prepokladám, že pozná možnosť skrátenia,
súhlasím, že základom pre objektívne hodnotenie je skutočná vzdialenosť medzi zastávkami, L74 som uviedol práve preto, že na úseku hl. stanica - zimák má zastávky s výrazne odlišnými vzdialenosťami, čo dáva niečo ako "slušný priemer", pre tento úsek CP uvádza čas 7 min. a pre chodca i bežca je na ňom najmenej 1 predĺženie oproti MHD, L32 v úseku Kramáre - Janotova ako protipól, kde vzdialenosť 4 zastávok je nezvládnuteľná do 10 min. chôdzou, ani behom, lebo MHD podľa CP má na jej prekonanie 11 min., keďže som to uviedol ako konkrétny úsek, nejako som nepovažoval za potrebné to dotiahnuť až po tento časový údaj, ktorý si možno vyhľadať,
nabudúce sa polepším ?