4) Tak čo sa týka autobusov a trolejbusov - samozrejme ako som spomínal fungovalo by to za plnej preferencie MHD. V súčasnej situácií pre tej ne-preferencií sotva.
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
MiroBA
k bodu 1)
Síce tiež pravda, Tak na "Zlato-Pieskovej radiále" by sa vymenila konečná v mojom návrhu M6 s L12. No neviem, skladov je tam plno. Ja čo som tam šiel terajšou L2 a 4 (do OC Palace) tak sa mi nezdala byť príliš vyťažená. No šiel som poobede. Možno by tam stačilo len ráno zahustiť trocha interval. Však ani teraz tam nieje o veľa vačšia kapacita až nad kapacita. Tam by chcelo nejakú linku posilovú špičkovú.
2) -myslel som nadjazdy tam kde je to realizovateľné samozrejme. Rači by sa dali spraviť tam je dosť miesta. V Karlovej vsi ani netreba už robiť tam už aj sú - Napr pri obratisku Karlova ves.
3) - Metrolinky som myslel že by stáli na všetkých zastávkah -leda ak by sa vybudovali niekde predjazdné koľaje -čo je ale nákladné... Jedine Metrolinka sa líši v tom, že má výraznejšie hustejší interval a je to vlastne hlavná nosná linka.
Metrolinky interval 6minút v prekladoch 2 minúty. Doplnkové linky 15-20 minút a menej kapacitné vozy.