4) Tak čo sa týka autobusov a trolejbusov - samozrejme ako som spomínal fungovalo by to za plnej preferencie MHD. V súčasnej situácií pre tej ne-preferencií sotva.
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
no.ev.di.
L1 : Janíkov dvor - Jantárova cesta - medzi diaľnicou a Viedenskou cestou vjazd pod zem - Šafárikovo nám. - Poštová - Hodžovo nám. - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trhovisko - za Jégeho výjazd na úroveň terénu - Ružinovská - Ružinov (3/3/3//6)
L3 : Dúbravka - Harmincova - pred zimným štadiónom vjazd pod zem - TESCO Lamač - Vojenská nemocnica - Patrónka - za križovatkou výjazd na úroveň terénu - Pražská - pred Sokolskou vjazd pod zem - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - za križovatkou s Košickou výjazd na terén - Prievozská - Gagarinova - Cint. Ružinov - vjazd pod zem - pokračovanie cca v trase trolejbusových liniek na Kazanskú (3/3/3//6)
L4 : Dúbravka - Karlova Ves - za Chatam Sófer vjazd pod zem - zst. Nový most - odbočka na Zochovu - Hodžovo nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - za križovatkou výjazd na terén - Zlaté piesky / ŽST Nové Mesto (3/3/3//6)
L5 : Karlova Ves - za Chatam Sófer vjazd pod zem - zst. Nový most - Hviezdoslavovo nám. - Americké nám. - Račianske mýto - výjazd na terén - ŽST Vinohrady - Rača (3/3/3//6)
L9 : Ružinov - za Jégeho vjazd pod zem - odbočka na Košickú - Dulovo nám. - AS - SND - Šafárikovo nám. - odbočka na Hviezdoslavovo nám. a spojenie s traťou L5 - pokračovani k výjazdu za zst. Nový most na terén - pri Lafranconi odbočka a vjazd pod zem - ZOO - Slávičie údolie (konečná v podzemí)
Viem, že sa do Slávičieho údolie počíta s trolejbusom avšak viesť trolejbus zo Slávičieho údolia po nábreží súbežne s električkou je volovina, keď tam už jedna elektrická trakcia je. Trolejbus poslúži ako spojenie KV - Slávičie údolie - Patrónka / Tichá - Mudroňova.