4) Tak čo sa týka autobusov a trolejbusov - samozrejme ako som spomínal fungovalo by to za plnej preferencie MHD. V súčasnej situácií pre tej ne-preferencií sotva.
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
O tzv. metro-linkách sa zmienuje aj tento článok
http://mhd.zastavka.net/fd-svet/berlin2.phtml
-tento systém majú v Berlíne
vlado13
ak sú zastávky od seba vzdialené v priemere cca 250 m (pozor netvrdím to), tak úsek medzi nástupnou a 4. zastávkou má 1000 m, prejsť to do 10 min. v mestských podmienkach (niekoľko priechodov, zväčša svetelne riadených), to chce vysokú priemernú rýchlosť - možno až 10 km/hod., to by dokázal málokto, kto nie je trénovaný, k tomu si treba uvedomiť, že bežne málokto má vhodnú obuv na rýchlu chôdzu (ženy navyše vyššie podpätky), či dokonca dlhší beh,