Tak ono jich má být do roku 2017 250 kusů, což nahradí nejen současných 200 tramvají TSUCS, ale i 313 modernizovaných tramvají T3R.P s výzbrojí progress. Těmto tramvajím až se budou vyřazovat bude kolem 12-13 let, takže jistě po nich mnoho měst rádo ještě sáhne. Bratislava možná také.
Ale aj TEDOMy "tancujú" na zástavke lebo ak sa nepoužije kneeling tak "ECAS" ho začne vyrovnávať je to vidieť napr. na zástavke Tománkova. ? A pokiaľ viem tento systém majú 25Trky, TEDOMy, Solarisy a možno aj 21Trka...
? ono kto vie ci za to mohol polsky vyrobca autobusov alebo nas uspesny DPB, ktory robi obnovu vozoveho parku systematicky a v 3 rocnej periode ? , ked v ostatnych krajinach su so solarismi spokojny. ?
Ono to nebude pravdepodobne v tomto pípade kneelingy, ale skôr to typujem na "ECAS". Teda elektronický stabilizačný systém, ktorý vyrovnáva autobus a nakoľko sú zástavky hrboľaté, koľajnicové automaticky ho dorovnáva. Kneeling som napr. pri SU na DD videl málokedy. ?
ale v SU, keď človek sedí a vidí, že sa používa, tak sa mi zdá, ako keby to pri niektoých išlo opačne, tj bus zastaví, niečo zasyčí a pravá strana sa zdvihne
Je uz ovela viac ako sa uvadza: 18 SOR BN 9,5 , 22 SOR BN 10,5 20 Tedomov , 22 Solarisov a tusim aj Capacity ma kneeling ,taktiez zabudol aj na Skody 25 TR ,ale asi islo v clanku len o busy . T.j. mame 82-3 abusov s kneelingom.
"Takúto funkciu môže využívať 63 vozidiel" takže 21 SU, asi 20 tedomov a čo ešte? aj sory majú kneeling?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka