si a ostatni: ja som ZA vlakovu dopravu, aby bolo jasne. iba nemam chut dotovat prezamestnanost (napr. manualne otvaranie zavor - to uz by tam mohli vozit turistov, ze to tam je tak uz 200 rokov ;-))) )
suhlasim s postupom: vyhodit ludi, zrusit trate
je to logickejsie, ale zial nedeje sa to. a preco? lebo tam bol ***o egyed kolko rokov a teraz kto vie, kto tam je. este ze im prokopovic aspon zakazal tu novu budovu. aj ked prokopovic je tiez iba neschopny clovek/alebo prilis schopny karierista.
suhlasim s postupom: vyhodit ludi, zrusit trate
je to logickejsie, ale zial nedeje sa to. a preco? lebo tam bol ***o egyed kolko rokov a teraz kto vie, kto tam je. este ze im prokopovic aspon zakazal tu novu budovu. aj ked prokopovic je tiez iba neschopny clovek/alebo prilis schopny karierista.
Turbo
Asi to bude dvere - okno - dvere - okno - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Alebo dvere - okno - dvere - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Videl som 4-dverove kratke autobusy ked som bol v Taliansku, funguje to. Ale je to podla mna blbost, radsej nech je vozidlo nizkopodlaze a nech sa na nom dvere rychlo otvaraju a zatvaraju. Tym sa da skor skratit cas pobyt v zastavke ako pridanim dveri... Vsak tie SORacke dvere su priserne. Otvaraju a zatvarjusa sa najpomalsie so vsetkych dveri ake som kedy videl (a videl som vselico...).