Dnes som sa bol spolu s par dalsimi ludmi previezt na tratiach Jablonica - Brezova pod Bradlom, Plavecky Mikulas - Zohor a Zohor - Zahorska Ves. Co povedat - na prvej a tretej trati bolo cestujucich dost, ale vzdy len v jednom smere. Mozno aj na tej druhej, ale nejako som si nevsimol, kolko ludi tam v Zohore nastupilo. Prezamestnanost tam je dost velka - napr. pri Brezovej je zel. priecestie, kde musi rucne otvarat a zatvarat rampy zelezniciar - skvela robota... Aj vlaky by sa uzivili bez sprievodcov so samoobsluznym systemom. Mimochodom, na trase do Zahroskej Vsi sme mali stastie na 810065 s namontovanymi vnutornymi BUSE transparentami a oznacovacmi R&G Mielec - povodne pre 55ku... Staci, aby si ZS kupila soft a ma samoobsluhu :))) Co sa tyka trate do Plaveckeho Mikulasa, podla mna je jej tragediou, ze vacsina stanic stoji bud na konci dediny alebo niekolko km za nou. Potom sa ani nedivim ludom, ze vlakmi necestuju. Otazne vsak bude, co sa stane ked zacne turisticka sezona - predpokladam, ze SADky bicykle brat nebudu...
lenze iba na imhd sa da poriadne vykecat, bez toho aby niekto pouzival slovka ale, ALE objasnil problem narovinu 
. Nemusi to byt vsade. A taktiez, to mam iba od niekoho - sam som to nevidel.
Turbo
Asi to bude dvere - okno - dvere - okno - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Alebo dvere - okno - dvere - dvere - okno - dvere - krpate zadne okno... Videl som 4-dverove kratke autobusy ked som bol v Taliansku, funguje to. Ale je to podla mna blbost, radsej nech je vozidlo nizkopodlaze a nech sa na nom dvere rychlo otvaraju a zatvaraju. Tym sa da skor skratit cas pobyt v zastavke ako pridanim dveri... Vsak tie SORacke dvere su priserne. Otvaraju a zatvarjusa sa najpomalsie so vsetkych dveri ake som kedy videl (a videl som vselico...).