Reply on: Turbo #13203:
1) Ak sa vodič môže poflakovať a stíha pritom vyjazdiť grafikon, tak je to chyba grafikonu.
2) Ak BA miesto výhybiek a križovatiek Elektrloine s Vmax=50 km/h (testované na 70) kupuje výhybky a kríže ESKO na Vmax=40 km/h len preto, že Vetvička dostal od Eska vreckové a potom si každé takéto miesto aj tak vyzdobí tridsiatkou, tak je to chyba vrbustov. Tridsiatka nie je žiadna rýchlosť, gumokoly žiadne takéto obmedzenie nepoznajú, takže ak im paličák chce konkurovať a nezdržiavať, musí ísť rovnako rýchlo.
3) Ak toto toleruje vedenie podniku, tak je to chyba vedenia.
Ing. Wodku poznám veľmi dobre a viem ako jazdí. Problém je v tom, že ak strhne vedenie ing. Wodka, tak určite súdruh inžinier Para nebude naňho ryčať ako besný a tvrdiť, že to zavinil on a snažiť sa mu to dať k náhrade.
I.
. Sa priznam, ze mi vlak odchadzal z holesovic a mal som tak hodinku do odjazdu, tak som sa potesil, ze 200-ka chodi priamo odtial. Tak som sa zviezol. Jasne, asi sa zhodneme, ze co som videl, tak asi najvyhodnejsie busy, potazmo mne by sa pacilo - aj tbusy, by boli pre BA prave solarisy. Ale hmm - sa obavam, ze zalubenost DPB v plynakoch povedie slusne povedane do paze. Zase sa kupi nejaky humus - typu agora na plyn. To by fakt nemuselo byt. Troliky, asi zase budu z ostrova sociku
. Nerozumiem tomu, na jednej strane ma DPB zaujem o este nevyskusane riesenia - 4dverovy SOR, vecne nefungujuca dubnicka vyzbroj na eliny, ci podobne experimenty, a na druhej - ked by mohla vyuzit rozumne tuto svoju zalubenost napr. Trollina, ci i4xxT, alebo solaris tak to nie. Vzdy je to opacne tusim
Papyr