Reply on: m@rtin #13169:
No tak to som potom trafil na tu spravnu linku
. Sa priznam, ze mi vlak odchadzal z holesovic a mal som tak hodinku do odjazdu, tak som sa potesil, ze 200-ka chodi priamo odtial. Tak som sa zviezol. Jasne, asi sa zhodneme, ze co som videl, tak asi najvyhodnejsie busy, potazmo mne by sa pacilo - aj tbusy, by boli pre BA prave solarisy. Ale hmm - sa obavam, ze zalubenost DPB v plynakoch povedie slusne povedane do paze. Zase sa kupi nejaky humus - typu agora na plyn. To by fakt nemuselo byt. Troliky, asi zase budu z ostrova sociku
. Nerozumiem tomu, na jednej strane ma DPB zaujem o este nevyskusane riesenia - 4dverovy SOR, vecne nefungujuca dubnicka vyzbroj na eliny, ci podobne experimenty, a na druhej - ked by mohla vyuzit rozumne tuto svoju zalubenost napr. Trollina, ci i4xxT, alebo solaris tak to nie. Vzdy je to opacne tusim
.
, nejak moc klikam. Ako hovori moja znama ze Zaaahoraa: Eeeeenem sem klikva.
Kockac
Ad lokalky: Najdolezitejsi na HD (hromadnej doprave) je podla mna prave ten ekologicky aspekt! (Hn)USAci (:-D) si mozu mysliet, ze s prakticky neexistujucou HD vystacia a mozno aj vystacia, ale v Europe je omnoho vyssia hustota obyvatelstva. Predstavte si tie emisie, keby kazdy jazdil autom.
Co sa tyka Amtraku, tak, pokial viem, su americke zeleznice cenovo niekde uplne inde - nie je to ziadne preprava pre masy ako u nas.
Navyse som rozhodne presvedceny, ze rusit trate a vrazat peniaze do flakacov na riaditelstve je *****ina. (Sorry za nadavku, ale rozmyslal som nad tym par minut bez toho, aby som nasiel slusne slovo presne opisujuce moj nazor.)
PS: Netvrdim, ze IAD nema svoje miesto, ale som presvedceny, ze v USA (a mimo USA duplom) si rvu vlasy, ze co s ich emisiami...