martin: otých prepravených cestujúcich si oprav info. Tu ho máš: (BA letisko sa trochu bráni vstupu viedenského a vieden vidí vážneho konkurenta, hlavne vdaka nízkym poplatkom, ktoré BA má)
Letisko Milana Rastislava Štefánika prepravilo vlani 368 203 cestujúcich. V porovnaní s predminulým rokom, keď ich počet dosiahol 293 326, to predstavuje nárast o 26%. Do budúcnosti by sa táto bilancia mohla zlepšiť, nakoľko, ako prezradil riaditeľ letiska Jaroslav Mach, rokovania o vstupe na slovenský letecký trh prebiehajú v súčasnosti napríklad s írskymi aerolíniami Ryanair. (tasr)
Čiže 2,3 krát viac ako si hovoril ty. Z BA sa lieta do Frankfurtu, Mníchova a mám pocit že aj do Berlína ?! nie som si istý. zistím. Ale keď je to tvoj koníček tak nechápem, prečo nás chceš zavádzať a vyťahovať aký ste vy pražania super, čo všetko dokážete. Sorry ale mám toho pozerania z hora dosť.
Úspech ČSA a neúspech Slovenských aerolinií
je aj vtom, že spoločný majetok sa nerozdelil v pomere 2:1 takže slovensko nemalo na čom stavať. Takisto ako set si nehali celú námornú flotilu.
Takisto SA nevlastnia Bratislavské letisko a donedávna ani TU 154. Potom čo vláda videla čo robí a neplatí za prenájom, vložila lietadlá do základného imania spoločnosti a prevzala kotrolu, chystá sa privatizácia.
Ak by sa transformovalo BA letisko tak Magistrát by dostal od 10 - 20%
Papyr: Vermi mne tiež záleží na Slovensku ako celku a východ je rovnako pekný ako západ. Veď Spiš, Šariš, Košice, ... Len tie čierne mapy, ale za to východniari nemôžu. No keby nevzniklo toľko nadávok na BA z východu aj mi by sme sa lepšie správali. Ale aj to sa poddá.Treba vyrovanť rozdiely. Preto som rád, že BA nemôže čerpať z fondou EU, no vy sa musíťe posnažiť a spraviť dobré projekty. A černoši? Vstúpime do EU a rozpŕchnu sa kŕdeľ vtákov
Diaľnice sú potrebné a škoda, že sa nestavajú trochu rýchlejšie. No len by som poopravil, že NR - BB nebude diaľnica ale rýchlostná cesta ( cesta pre motorové vozidlá) a takisto sa to plánuje aj na východe. Tam teda bude morm. D ale budú privádzače z Michaloviec, Bardejova. Ja napr. idem na dovolenku a chcem ísť na východ. Nehám tam niekomu za ubytovanie 2000,- a v obchode 1000,-. Možno málo no na jeden mesiac, slušný privýrobok. Teda za predpokladu, že má aj prácu. Idem sa pozrieť čo ma čaká keď umrem, idem kuknúť Raj
Letisko Milana Rastislava Štefánika prepravilo vlani 368 203 cestujúcich. V porovnaní s predminulým rokom, keď ich počet dosiahol 293 326, to predstavuje nárast o 26%. Do budúcnosti by sa táto bilancia mohla zlepšiť, nakoľko, ako prezradil riaditeľ letiska Jaroslav Mach, rokovania o vstupe na slovenský letecký trh prebiehajú v súčasnosti napríklad s írskymi aerolíniami Ryanair. (tasr)
Čiže 2,3 krát viac ako si hovoril ty. Z BA sa lieta do Frankfurtu, Mníchova a mám pocit že aj do Berlína ?! nie som si istý. zistím. Ale keď je to tvoj koníček tak nechápem, prečo nás chceš zavádzať a vyťahovať aký ste vy pražania super, čo všetko dokážete. Sorry ale mám toho pozerania z hora dosť.
Úspech ČSA a neúspech Slovenských aerolinií
je aj vtom, že spoločný majetok sa nerozdelil v pomere 2:1 takže slovensko nemalo na čom stavať. Takisto ako set si nehali celú námornú flotilu.
Takisto SA nevlastnia Bratislavské letisko a donedávna ani TU 154. Potom čo vláda videla čo robí a neplatí za prenájom, vložila lietadlá do základného imania spoločnosti a prevzala kotrolu, chystá sa privatizácia.
Ak by sa transformovalo BA letisko tak Magistrát by dostal od 10 - 20%
Papyr: Vermi mne tiež záleží na Slovensku ako celku a východ je rovnako pekný ako západ. Veď Spiš, Šariš, Košice, ... Len tie čierne mapy, ale za to východniari nemôžu. No keby nevzniklo toľko nadávok na BA z východu aj mi by sme sa lepšie správali. Ale aj to sa poddá.Treba vyrovanť rozdiely. Preto som rád, že BA nemôže čerpať z fondou EU, no vy sa musíťe posnažiť a spraviť dobré projekty. A černoši? Vstúpime do EU a rozpŕchnu sa kŕdeľ vtákov




Neopl@n