Reakcia na: Mike #131864:
Druhá vec je, a síce ak by 32 pokračovala z Dlhých dielov ďalej po Starých gruntoch a zároveň by zabezpečovala aj zvoz k električkám, prestup by sa stal horším než je tomu dnes. Ak by sa nebodaj vybudoval aj prestupný terminál vedľa električkových zastávkových ostrovčekov, trolejbusy linky 32 by sa oň iba ošuchli, pretože zastávky by boli na Hájnickej/Molecovej a teda opäť by sme boli pritom, že 32 a 33 nemajú spoločnú výstupnú/nástupnú zastávku pri električkách. Už len z tohto dôvodou by boli možno vhodnejšie dve linky - 32 a druhá cez Staré grunty so spoločnou konečnou s 33 pri Riviére. Alebo nejakým iným spôsobom tento problém riešiť.
vlado13
možno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť