Električky v Ostrave majú železničné koľaje aj kolesá. Navyše, čo je veľmi dôležité, kvalitne urobenú trať. Podobne aj trolejbusy vrchné vedenie. Treba sa ísť poučiť do Ostravy, prípadene na železnice, ako treba robiť výhybky a križovatky. Si predstavte, že na železnici by každý vlak musel na každej výhybke či križovatke spomaliť na 20 km/h. Kam by potom železničná doprava prišla? Asi do r.i.t.i a tam neskôr skončí pri pokračovaní v nasadenom kurze aj celý DPB.
Papyr
A pre cestovatela Anndyho #13043) - v onom nemenovanom slovenskom meste sa stretnes okrem vseobecnej cistoty vozidiel i mesta s nasledujucimi vecami, ktore si obdivoval v CR: vsetci vodici maju uniformy, existuje doplnkovy predaj CL aj ta hlaska "davajte si pozor na svoje veci".
Nenajdes tam napr. 21/22Tr, pretoze na to su treba peniaze a tie na Slovensku casto chybaju, ale uniforma, doplnkovy predaj a cistota nestoja skoro nic, tak preco ich nezaviest...