Reakcia na: vlado13 #130009:
Hĺbenie v otvorenom výkope je určite menej náročnoé na čas a obmedzenie premávky, než razenie. Pri razení by sa vyžadovali rovnako výluky na prevedenie premávky do tunelových portálov. Pri hĺbení je vždy možné aspoň čiastočne zachovať premávku (hĺbenie podchodu na Václavskom námestí v Prahe) a to dokonca aj električiek! A už vôbec v žiadnom prípade by nebolo potrebné vylučovať súčasne Šancovú a Legionársku! K račianskej radiále pod zemou:
Samozrejme, platí pravidlo EÚ: "Je to drahé a hlúpe, to sa bude páčiť ". Sponzorom Bratislavy otvorene sa stala SKANSKA, Subterra či kto? Určite by takéto nezmyselné zakopávanie trate v celej dĺžke miesto riešenia tých tebou definovaných kritických miest stálo rádovo viac - t. j. rádovo viac peňazí do vrecák stavebných firiem ,takže verím v o veľkú politickú podporu.
Samozrejme, že by tam nevznikol žiadny zelený pás ale v lepšom prípade parkovisko (torzo električkovej trate na Ryšánku a Kačerov), prípadne by sa rozšírila cesta.
vlado13
pri umiestneni rac.radialy pod zemou som pisal aj o moznosti trasy pre cyklistov, korculiarov,
ale vsetko je inak, toto bol iba variant bez preferencie z mojho pohladu a nadvazoval na navrh "sputit" elektricku pod Racko,
osobne by som dal prednost "sputit" pod zem Sancovu a nechal elektricky na povrchu, a to uz aj preto, ze vybudovanim TNT by bolo rozumne riesit priecestie a tiez krizovatku J.Cabelku, podla mna cesta v liniach Jarosova - Pionierska v oboch smeroch, Jarosova - Racianska v smere do centra, Racianska - Jarosova v smere Vajnorska, Poinierska - Racianska by mala ist pod zem,
bezpecne u mna znamena aj primeranou rychlostou, ale patri k tomu priestorova dostatocnost, alebo riadena premavka, staci vybrat,
k faktoru "Siemens" nech sa vyjadria ti, co maju relevantne info