Podľa oznamov na zastávkach bude výluka N 47 bez NAD v úseku Búdkova - Valašská aj medzi 27. a 28. májom a 3. a 4. júnom.
Existuje nejaké vysvetlenie, prečo zrovna, keď robia pri Hrobustove, sa vec nerieši ako napr. v noci zo včera na dnes nejakým šerblom z 2. DTPA, ktorý robí N 44 aj N 47. Alebo je to nejaký nový § dopraváckych zákonov?
Dobry Vecer.. nieco by som sa chcel opytat... pre tych co sa vyznaju v cestovani vo WIEN...
Pri ceste z PETRZALKY do WIEN ponukaju listok spiatocny aj s listkom na MHD vo WIEN na 1 tafirne pasmo ...(zevraj sirsie centrum viedne) Lenze nikde nieje napisane odkial pokial to je...
VIE NIEKTO ?? PORADI ??? dakujem
Mas pocit ze preferencia sa musi aplikovat az vtedy ked je stav kriticky? Navyse netusim o akej preferencii hovoris. Lebo tam su predovsetkym prechody bez svetelnej signalizacie.
Presne, myslím že už je na výsadbu neskoro...A ak by to aj bol kvalitný kobercový, bez stáleho polievania dlho nevydrží. Ale tak držím palce, keď si to už naštudovali v CZ, tak to musí za niečo stáť ☺
Na Záhradníckej už pripravujú koľajisko na zatrávnenie. Neviete či budú pokladať kobercový trávnik, alebo ho len vysejú?
Som zvedavý ako sa o to budú starať...
A kde by ten tvoj podjazd vyúsťoval na Šancovej medzi Rač. a Trn. mýtom? Veď tam na to nie je priestor. Ja osobne som za električku a podchody v podzemí, netreba nič raziť, dá sa pracovať aj v otvorenej jame.
a co tie krizovania, ktore su zdrojom problemov? hned za Rackom, najvacsi pri zvaracaku, potom hned na to odbocka na Ahoj, Janoskova pri Alianzi atd. a samotna krizovatka na Bielom krizi,
je to vec pohladu, ako som uz pisal, nepovazujem sa experta na dopravu, len si dovolujem sem-tam napisat ci povedat, co si o niektorom aspekte myslim,
za uzasne to povazujem napr. aj preto, ze by sme mohli ziskat miesto na bezpecne odbocovanie a pripajanie a hlavne na zeleny pas, ktory by ozivil sed cesty a chlad stavieb okolo,
aby bolo jasno, nie som proti, len som naznacil, ze sa mi vidi vyhodnejsie opacne "zakopavanie",
elektricku by asi bolo treba zapustat pod zem uz na urovni Wilsonovej,
bolo by uzasne mat raciansku radialu pod zemou az po Biely kriz, vlastne aj dalej, ale to by sa musel zmenit vjazd do vozovne a dalsie nadvaznosti,
ak by sme na to mali, bolo by fajn mat pod zemou hlavne kolaje v centralnej mestskej zone a radialy ciastocne, nemuseli by sme cakat na dynamicky riadenu dopravu ako na spasenie, ak by sa to dalo realizovat na karloveskej radiale, mohli by sme sa vykaslat na sluby a malovane vzdusne zamky,
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Existuje nejaké vysvetlenie, prečo zrovna, keď robia pri Hrobustove, sa vec nerieši ako napr. v noci zo včera na dnes nejakým šerblom z 2. DTPA, ktorý robí N 44 aj N 47. Alebo je to nejaký nový § dopraváckych zákonov?