Reakcia na: 21Tr #129940:
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
Lbr
-cca. na polovicu vecí čo sa ľudia pýtali sa páni z DPB neobťažovali odpovedať - škoda že moderátorka (starostka) nebola na nich tvrdšia, takto to naozaj občas vyzeralo že ľudia si prišli vyrozprávať svoje trápenia, na ktoré sa nanajvýš vážne pokyvká hlavou
-Záhradník v rámci diskusie ku križovatke Karloveská-Molecova povedal, citujem: "všetkým nám je jasné, že prestupný terminál je najlepšie riešenie"
-Derkay prezradil - mal som pocit že mu to skôr mimochodom ušlo lebo Z+K zaryto mlčali, že otočka pri Lidli je plánovaná za 200.000 Eur (6M Sk), ktoré vraj má zaplatiť magistrát (len myslím že ten zatiaľ o tom nič nevie)
-nebola prezentovaná žiadna úvaha o tom koľko ľudí asi využije novú zastávku pri Lidli, či/ako bude treba zmeniť signálny plán križovatky, čo si o celej akcii myslí Lidl... proste na otázky o detailoch otočky bol odpoveďou prázdny pohľad pánov riaditeľov
-celý projekt "otočka" je organizovaný značne amatérsky, napr. bolo uvedené že nákresy ktoré odovzdal DPB miestnemu úradu sú iné ako tie čo včera prezentoval, ďalej napr. pozemok na ktorom to má stáť nie je vysporiadaný a ani nie je plán do kedy bude...
-keď Kadnár rozprával ako sa buduje preferencia električiek na Karloveskej, Záhradník sa tak smial, až si radšej zakrýval rukou tvár aby to nebolo vidieť
-podľa Kadnárových slov DPB skúšal pred "otočkou" iné riešenia, najmä nové odbočenie z Karloveskej na parkovisko Lidlu, zastávka by bola pred Lidlom - ale vraj im to vždy neschválila dopravná polícia
-napriek všetkému DPB nemieni zverejňovať žiadnu dokumentáciu ani vyjadrenia iných orgánov ktoré majú k dispozícii
-Záhradník vyhlásil že je rád že ľudia otočku odmietli, bol to vraj "posledný pokus DPB" o riešenie tejto križovatky, teraz bude žiadať magistrát o komplexné spracovanie riešenia
-na otázku prečo teda v r.2007 Kadnár vyhlasoval variant 3 za najlepší a prečo navrhli do zastupiteľstva práve otočku (a nespomínali žiadne komplexné riešenia) Záhradník povedal, citujem: "to je taktika"
-áno, mám pocit že pán Záhradník sleduje touto taktikou úplne iné, pravdepodobne osobné ciele
-starostka aj Záhradník ubezpečili, že teda keď nikto nechce, otočka sa budovať nebude a nie je v tomto smere treba písať ďalšie stanoviská (občanov)