A vadí ti ,že Molecka je najopravovanejšia križovatka asi v celej SR? Minimálne 5 krát sa už opravovovala toto bude 6. a o pár mesiacov/rok sa budne už 7. nakoľko sa ide stavať obchod...
Boh nas chran od takeho riesenia , co sme daka ZILINA ze budeme odkupovat este aj tbusy po zivotnosti - nevravim ze su uz vsetky, ale to su tusim vsetko 15 TR a 1526 alebo ktory je 15TrM tak ten by este pripadal do uvahy.
veru tak, ale na tu 33 bude treba ist o 150 m dalej oproti sucasnemu stavu a to do kopca, na jesen a v zime bude vela ludi vahat, hlavne vsak vsetci budu dakovat za ten danajsky dar
Myslim si,ze ak bystricke trolejbusy 1504, 1511, 1513, 1517, 1519, 1525 a 1526 nie su zosrotovane tak by ich mal DPB odkupit.Opakujem,ze neviem ci su zosrotovane.(tusim nie)
ešte raz si prečítaj trasu linky 5 a zistiš, že aj tú som poslal spolu s linkou 9 cez Šafko ? pri najhoršom by som prehodil 4 a 5, tak žeby 5 chodila obojsmerne cez Jesenského a 4 by šla cez Šafko v smere na Zlaté piesky. Lebo spojenie Rača Šafko by sa dalo poriešiť v mojom návrhu takto :
- 9/13 na Nám. SNP a 16 do Rače
- 4 na Kamenné nám. a 5 do Rače
predlzenie T-busov k Novemu mostu nicv nevyriesi, spravne by to malo byt v linii dnesnej 133 s pokracovanim po Karadicovu, kde by sa to spojilo s exitujucim vedenim, chcelo by to este spojku od Geologickeho ustavu po Botanicku, v oboch smeroch, tym by sa zabezpecilo zokruhovanie trolejov a variability dopravneho prepojenia DD i KV s mestom po viacerych trasach, zaroven by sa vyrazne mohla obmedzit potreba prestupu ma elektricky v KV (Molecova - Botanicka) alebo dalej na nabrezi, ak by sme nabrali odvahu (peniaze by sa urcite nasli), mohlo by sa natiahnut trolejove vedenie z nabrezia cez Staromestsku, nam. 1. maja, Mytnu, Vazovovu na Racianske myto a potom od Trnavskeho myta dalej (spat) po trase linky 31 vratane odbocky do Mlynskej doliny k internatu, mozno i dalej pre nahradu t-busom,
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,
Tak to teda rozhodne nie si sám, myslím, že 99% diskutujúcich tu má už tzv. antidunčovský reflex, t. j. zbadá príspevok s jeho nickom a automaticky ten príspevok preskočí...
Ach jaj , zase plno nedostatkov . Safko si uplne odrezal od sveta -len 9 a 13ka ??? - cize si odrezal Raciansku radialu, vajnorsku a polovicne aj karlovesku . Musim najst uz aj v "sufliku" svoj navrh, ktory predstavim.
Jedine co sa mi paci su tie SOLA na L2 - dovolim si tvrdit ze by stacil aj 8/12 ak je to spicka /sedlo . Na L13 trosku prepych s tymi 6 minutami ? detto L4
Ďakujem za opravu, major Haluška, bol som teda zrejme nesprávne informovaný. 7085 má 2xTV8 alebo 1xTV8?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,