Moja predstava: prva cast totozka so Si-ckom (co sa tyka rekonstrukcie). Profil:
chodci, auta 1 pruh, elektricky 2 kolajka, auta 1 pruh, cyklisti. Most by bol sirsi ako teraz samozrejme, ale to aj bude.
Riesenie elektriciek na "bratislavskej" strane:
2kolajka po sturovej az po Tesco (klasika). Na Safku velka kolajova krizovatka. 2kolajka Sturova - most, 2 kolajka Sturova - Pribinova, 1 kolajka Vajanskeho - Sturova (ako aj je).
Petrzalska strana: 2 kolajka po chorvatskom ramene.
chodci, auta 1 pruh, elektricky 2 kolajka, auta 1 pruh, cyklisti. Most by bol sirsi ako teraz samozrejme, ale to aj bude.
Riesenie elektriciek na "bratislavskej" strane:
2kolajka po sturovej az po Tesco (klasika). Na Safku velka kolajova krizovatka. 2kolajka Sturova - most, 2 kolajka Sturova - Pribinova, 1 kolajka Vajanskeho - Sturova (ako aj je).
Petrzalska strana: 2 kolajka po chorvatskom ramene.
riko
no ja osobne by som tam IAD nechal, lebo autá by zas z centra (Šafko) by museli ísť po nábreží až na Nový most alebo na most Košická čím by sa zas zahusťovala doprava na nábreží. BA nemá toľko vnútromestských mostov (Nový, Starý, Košická) (Lafranconi, Prístavný považujem za diaľničné alebo obchvatové) aby si mohla dovoliť taký luxus, že by Starý úplne odstavila pre IAD!
P.S. No minimálne autobusy by tam mali ostať ale osobne som aj za IAD.