#12841 mickey
vychádzal som z toho, že v roku 2003 už hádam každý používa počítač na spracovávanie textových súborov a tým pádom sú v elektronickej forme. Takže, nie je problém ak magistrát bude mať ako jednu z podmienok pre velkých investorov aby dokumenty prikladali aj (v budúcnosti iba) v el. forme a od toho je umiestnenie na webe len na skok.
Viem že to bude pre úradníkov tažké rozlúčiť sa s pečiatkou (lebo kto má pečiatku má moc!) a papiermi, ale aj sám uznáš za nezmysel tlačiť stohy papierov ked sa posúvajú z kancelárie do kancelárie.
vychádzal som z toho, že v roku 2003 už hádam každý používa počítač na spracovávanie textových súborov a tým pádom sú v elektronickej forme. Takže, nie je problém ak magistrát bude mať ako jednu z podmienok pre velkých investorov aby dokumenty prikladali aj (v budúcnosti iba) v el. forme a od toho je umiestnenie na webe len na skok.
Viem že to bude pre úradníkov tažké rozlúčiť sa s pečiatkou (lebo kto má pečiatku má moc!) a papiermi, ale aj sám uznáš za nezmysel tlačiť stohy papierov ked sa posúvajú z kancelárie do kancelárie.
safko a nabrezie mi ale z hlavy odkukal KLF

si
umiestnenie kolajiska do stredu medzi 2 jazdne pruhy aut ale vytvori niekolko problemov:
1. ak sa stane havarka na ceste, gumokoly to bud budu obchadzat cez kolajisko alebo to nebudu mat ako obchadzat (a uviaznu tam aj busy)
2. na petrzalskej strane mosta musis prejst s tym jazdnym pruhom cez trat (kolizie a pod).
Ked, tak radsej dat v smere od rakuska: lavka pre pesich a cyklistov, 2 jazdne pruhy pre auta, 2 kolaje pre elektricky (aspon sa tam nebudu chodit motavat ludia a bude moct byt otvoreny zvrsok :-)) zaroven to umozni rovne pokracovanie trate z mosta dalej do petrzalky...
hroch2: ja som nikde nepisal ze je nutne obe petrzalkse vetvy budovat naraz (akurat by bolo dobre nechat na novostavanom mozte priestor pre umiestnenie kolajiska, ale vzhladom na to ze to je uz podpisane, je to pase:-( ), a ked si precitas neake moje "projekty" tak je tam pisane aj inych radialach, ze musia mat vzdy prepoje na susedne radialy (kvoli eliminacii zranitelnosti). Dubravcania a karlovestania ti urcite nepovedia nic dobre na to, ked neaky pako skonci pri tuneli alebo PKO v kolajisku a nic na celeh dlhociznej radiale nepremava. (moje projektiky by v takomto pripade fungovali tak, zeby elektricka od botanickej zahrady odbocila do mlynskej doliny, presla by na radialu od lamaca a tunelom popod kramare cez hlavnu stanicu k NBS, odkial by sa napojila na povodnu trasu.