si: a este chronometraze - vodici si aj tak robia co chcu... napriklad aj taka 50 by mala na safku navazovat na 88, ale este som nezazil, ze by sa to fakt podarilo... nie, ked som v tej 50 bol ja
nokedy sa to asi dari f pohode 
ale dnes som zuril z ineho dovodu: isiel som 50 o 21:08 od polusu, s tym, ze na safku budem mat 5 minut na prestup na 88 (prichod 21:29, odchod 21:35)... okrem toho, ze 50 2 minuty meskala, co ale soferovi odpustam
, 88 odisla o 4 minuty skor (!!). vysledok? hnil som 15 minut na zastavke a bola mi k...ska zima. neviem, preco este tym cp vobec verim...


ale dnes som zuril z ineho dovodu: isiel som 50 o 21:08 od polusu, s tym, ze na safku budem mat 5 minut na prestup na 88 (prichod 21:29, odchod 21:35)... okrem toho, ze 50 2 minuty meskala, co ale soferovi odpustam

Vladimir
Neexistencia doplnkoveho predaja CL v BA sa jednoducho neda nicim ospravedlnit. Je to opat len nezaujem nieco zlepsit. Zodpovedni zrejme nechapu, ze tym okradaju samotny DPB.
A vobec uz v celej podstate je tento stav nenormalny. Z akeho dovodu ja ako cestujuci mam byt povinny napr. pri ceste na zastavku dajme tomu Stary kamenolom (zast. na linke c. 29, kde urcite automat nie je) mat pri sebe dva CL. Lebo na tejto zastavke sa neda kupit? Ved takto bezny cestujuci nerozmysla. Jednoducho ked nenajde ziaden sposob ako si kupit CL, ide nacierno (a pri tom by si listok kupit chcel). A v tom je ten unik trzieb.
Linka 29 do DNV: To akoze SOR iduci v 36 min. intervale ma odbremenit 21-ku? Neviem ci sa mam smiat alebo plakat...