Este k dvom veciam:
hotovst u vodica: Vodic ma zvacsa hotovost u seba aj dnes a SAD-kari maju hotovost vzdy.
Si > automaty vo vozidle: Tie som videl v Liberci. Vec je to dobra, ale predstav si, ze do elektricky nastupi 10 ludi, ktory chcu jednorazovy CL. Ved tam vznikne hotovy rad cakajucich
A kde vlastne vznikne, ked sa casto neda do vozidla ani dostat? A uz nehovoriac o absolutnom nestihani vojst sa do 15 sekundoveho limitu do zablokovania oznacovacov v pripade kontroly.
hotovst u vodica: Vodic ma zvacsa hotovost u seba aj dnes a SAD-kari maju hotovost vzdy.
Si > automaty vo vozidle: Tie som videl v Liberci. Vec je to dobra, ale predstav si, ze do elektricky nastupi 10 ludi, ktory chcu jednorazovy CL. Ved tam vznikne hotovy rad cakajucich

Vladimir
Neexistencia doplnkoveho predaja CL v BA sa jednoducho neda nicim ospravedlnit. Je to opat len nezaujem nieco zlepsit. Zodpovedni zrejme nechapu, ze tym okradaju samotny DPB.
A vobec uz v celej podstate je tento stav nenormalny. Z akeho dovodu ja ako cestujuci mam byt povinny napr. pri ceste na zastavku dajme tomu Stary kamenolom (zast. na linke c. 29, kde urcite automat nie je) mat pri sebe dva CL. Lebo na tejto zastavke sa neda kupit? Ved takto bezny cestujuci nerozmysla. Jednoducho ked nenajde ziaden sposob ako si kupit CL, ide nacierno (a pri tom by si listok kupit chcel). A v tom je ten unik trzieb.
Linka 29 do DNV: To akoze SOR iduci v 36 min. intervale ma odbremenit 21-ku? Neviem ci sa mam smiat alebo plakat...