K lístkom: Ten doplkový predaj CL je veľmi užitočná vec. Napríklad v Žiline som to využil keď som sa ponáhľal na vlak. Keby som si musel kúpiť lístok asi by som ho zmeškal. Ale zas je pravda, že na rozdiel od Žiliny v Bratislave nechodia skoro žiadni revízori, takže sa tu dá cestovať občas na čierno. A nechápem, prečo by mali vodiča zabiť kvôli sto korunám(ak toľko nazbiera)? Veď v SAD je platba takmer všade v hotovosti.. A v DPB zabudli na to, že vodič v službe má aj za normálnych okolností penize vo vrecku...
ufo: Celoročná prevádzka na ČHŽ? To aj v zime?
frenky: Poznáš nejakého človeka v Bratislave ktorý sa chce dostať pod Nový most? Ja nie. Je to úplne nezyselný prestupný bod. Je to podobná sprostosť ako Hlavná stanica. Byť primátorom DNV by som radšej zaplatil zahustenie linky 21, ktorá vedie pod stanicou a ide na ASMN. Napríklad neviem načo chodia pod most 4 petržalské linky.
Mimochod, keby sa desať rokov nezdražovalo cestovné, mohli by sme použiť už použité lístky spred desať rokov
ufo: Celoročná prevádzka na ČHŽ? To aj v zime?
frenky: Poznáš nejakého človeka v Bratislave ktorý sa chce dostať pod Nový most? Ja nie. Je to úplne nezyselný prestupný bod. Je to podobná sprostosť ako Hlavná stanica. Byť primátorom DNV by som radšej zaplatil zahustenie linky 21, ktorá vedie pod stanicou a ide na ASMN. Napríklad neviem načo chodia pod most 4 petržalské linky.
Mimochod, keby sa desať rokov nezdražovalo cestovné, mohli by sme použiť už použité lístky spred desať rokov

Martin Fundárek
No veď tak by to práve malo byť. Región by si mal sám rozhodnúť, či bude dotovať autobusové linky, alebo železnice (alebo oboje, ak bude na to mať). Rozhodne by to nemal diktovať niekto zhora (ministerstvo).
V zmluvách o výkonoch vo verejnom záujme by sa mali výkony a finančné dotácie uvádzať menovite pre každú trať, nie tak, že železnice dostanú balík peňazí na balík výkonov všeobecne a samé určia, kde budú jazdiť a koľko, a kde nie.