Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kacka #127140:
skor by som povedal, ze mas jasno vo svojej orientacii. ?
Reakcia na: Peon #127325:
Zopár ľudí poznám čo majú aj podpisovú kartu a najmä ak kupuješ v Rakúsku tam to je len na podpis a aj to tam kontrolujú ba aj v Careffoure v SR. ?
RAKÚSKO - VOR (nákup cestovných lístkov v rakúskych automatoch)

1; Vraj aj bankovky to prijíma. Skúšali ste to už niekto? Dokáže ich aj vydávať? Záleží ktorou stranou (ktorým smerom) sa tam vkladajú?

2; Ako sú tie ich dotykové automaty odolné voči vandalom? Automat mimo prevádzky som ešte nevidel. Super, že aj v slovenčine to majú. Hneď od začiatku či kedysi tam nebola?

3; Úspešne sa mi podarilo za lístok zaplatiť slovenskou platobnou kartou, ale zarazilo ma, že to NEPÝTALO PIN ❗ Po výbere lístku som zasunul kartu, automat začal "čudne pípať" až som chcel dať STORNO, lebo ani PIN nepýtal, ale po chvíľke zrazu začal tlačiť cestovný lístok..

Viem, že v nektorých obchodoch (napr. v Rajke na beznínke, ale vraj aj niekde u nás) sa PIN zadávať nemusí, ale namiesto toho sa treba podpísať. Podpis s podpisovým vzorom na karte však predavačky neviem či moc kontrolujú..

4; Čo si myslíte o ich (nám neďalekej) prímestskej autobusovej doprave - hlavne v okolí Hainburgu a Brucku, ale aj Marchegg a pod.? Čo sa pravidelnosti intervalov týka, tak s vlakmi sa to žiaľ porovnávať nedá.

Ale tie autobusy sú klimatizované a celkom pohodlné (nízkopodlažné som však ani tam nevidel). Prekvapuje ma, že väčšinou jazdia takmer prázdne.. A cez víkendy (hlavne v nedeľu) zatiaľ čo železničná doprava nie je obmedzovaná, tak autobusov "takmer niet".

A vodič má taky šikovný "automatík" na výdaj mincí. Teda ak vám treba vydať, tak tie mince nevyberá a nedáva on, ale si ich zoberiete z takého "žľabu" či ako to nazvať.

Btw, tam existujú čipové dopravné karty ako u nás napr. v Slovak Lines, SAD Trnava a pod. alebo každý platí v hotovosti?

MAĎARSKO (Mosonmagyarovar a okolie)

5; Máte nejaké skúsenosti s neďalekou maďarskou prímestskou dopravou (Rajka, Mosonmagyarovár a okolie po Gyor)? O tej si čo myslíte?

Tam pokiaľ viem integrovanú nemajú, ale raz čo som šiel starým krátkym Ikarusom, tak viacerí cestujúci pri nástupe vodičovi iba niečo ukázali (neprikladali k žiadnemu prístroju) a on im tuším nedal ani evidenčný cestovný lístok..

Potom tam jazdia ešte také tie novšie autobusy (neviem ako sa volajú), čo tu ktosi spomínal, že sa nápadne podobajú na SOR-y a niekto druhý tu vysvetlil, že tie autobusy Maďari vyrábajú v licencii.
Reakcia na: IGIs #127322:
Skus modelara čo je vedla medickej záhrady 🙂
Reakcia na: 810zssk #127317:
Tak mne osobne by museli ponúknuť supermegabonus, aby ma zlákali ísť jazdiť na parovodoch. ? Možno aj to bude jeden z dôvodov... ?
uz dlhsiu dobu hladam v odbornych knihkupectvach knihu "90 rokov trolejbusovej dopravy v Bratislave" a nikde ju neviem zohnat a preto sa pytam, ze ak viete kde sa da zohnat dajte mi vediet
Reakcia na: 810zssk #127297:
takze uy nemam sancu? Re #127141 t6a57919: ? ?
Reakcia na: MatejBA #127318:
To uz musia vediet iny, co by ludi nalakalo a zaroven velmi vela nestalo 🙂
Reakcia na: 810zssk #127317:
Napriklad ake? Volna jazda na trolejoch tbusu? ?

Ale pokial si dobre pametam jedno PDFko z DPB.sk tak vodici busov maju plat 21 000,- Sk (pouzijem staru menu) a tbusov maju 23 000,- SK (ak to nemenili) - tusim v hrubom to je ?
Reakcia na: Mike #127312:
Nemuselo by ist o prepustanie. Slo by to riesit motivovanim tych ludi ze obmedzeny pocet co prejde na tbusy ziska nejaky bonus 😉
Reakcia na: zakaznik #127302:
Teraz je dôležité, že búranie stojí. Ovšem dokedy?
Reakcia na: luky133 #127305:
Tak preferencia je základ, samozrejme. ?
Reakcia na: Mike #127312:
Aj keď podla zákona by to všetko šlo ako navrhuješ.
Ja sa hlavne bavím na tom, ako tam šaškuje Ďurkovský, kua veď on sám žiadal búracie povolenie. Schizofrénia? ?
Reakcia na: zakaznik #127311:
Však najblžišia doba ukáže nakoľko to bolo zákonné...
Re #127310 810zssk:Ale ich nemôžu len tak prepustiť bezdôvodne z busov, keď žiadny prúser neurobia... akože len preto že "sorry ale Ty si naviac" - však sa uvažuje že sa s brigádnikmi rozlúčia ?
a na t-busy musia ísť tí vodiči sami, dobrovoľne, to je iná divízia, teda iné personálne odd., iná zmluva.. už pri preradení na inú prevídzku v rámci tej istej divízie býva problém a veľa papierovačiek a nie to ešte toto... si v DPB
Reakcia na: Mike #127306:
Tak ale niečo urobiť museli, lebo keby búracie povolenie 19. apríla vypršalo, tak už by sa k svojim prachom asi nedostali. 🙂 Na ich mieste by som asi postupoval rovnako...
Reakcia na: Mike #127308:
Samozrejme po preskoleni. Naco drzat na busoch viac ludi ako treba? Druha moznost su samozrejme autobusove spoje trolejbusovych liniek..
Reakcia na: 810zssk #127304:
Ja skor navrhujem ze nech busy zacnu robit T-busove spoje
Reakcia na: 810zssk #127304:
To ako šibnutím čarovného prútika? ? Alebo v rámci plánovaného päťročného hospodárstva nariadením strany budu dirkektívne preradení?
Na t-bus treba osobitné školenia a kurzy, na a-bus stačí klasické D. To opačne prechádzajú: utekajú z t-busov na busy...
Ale niečo opdobné som navrhoval aj ja - nech záloha u a-bus zobere povedzme 170X a nech idú robiť nejaké poradie - dve l. č. 208.. radšej ako nevypravené služby...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.