Reakcia na: 810zssk #126676:
No pre mňa je racionálny dôvod to, že to vyzerá nevkusne a na autobus dosť blbo. Low-entry busy vyrábajú aj iné továrne a bez hrbu, takže neviem prečo to nejde teraz. A zlatý klinec sú tie schody do vyvýšenej časti, ktoré teda fatk dobre "pečú", to som v živote nevidel v žiadnom autobuse taký stupeň víťazov ako más SOR v tom BN.Osobne schvaľujem MIDI busy tam kde to nevadí ale nie na 30,37,56 a 65, čo sú linky ktoré v prípade prvých dvoch obsluhujú časti kde to robí akurát zlobu, najmä čo sa týka linky 37. Čo sa týka posledných dvoch tak to sú linky čo nepremávajú viac ako 3x do hodiny. MIDI busov by nám stačilo do 40ks keď nepočítam linky kde sú 9.5 nasadzované aj napriek tomu, že sa na to ľudia sťažovali a kde sú nevhodné.
MiroBA
Ako som písal. To testovanie je aj na to aby boli argumenty, aby sa nedalo povedať, že bol prípadne výrobca vybraný vopred, čo nie je dôvod nemyslieť si že to mu tak nie je.
Ale nech len skúšajú, aspoň na chvílu tu bude o jeden dobrý voz naviac a nejde o to že cena je zrejmá ale či je vôbec aj celkovo vhodný do BA, ale to by mali aj v zime otestovať za snehu ako zvládne Pražskú ulicu aj v lete či sa nebude prehrievať motor.
Potom či sa vytočí na obratiskách ale ak sa pamätám už sa tu raz aj nejaký MAN testoval, neviem či kĺbový lebo tých busov tu už bolo toľko...
Inak ktovie možno to prinesie i ovocie.
Inak by som sa na mieste DPB zaujímal o MANy Viedenské ak ich majú teda nadbytok a tie príp. výhodne odkúpiť.