#12647: v stuttgarte si bol? a je to tam zle? tak sa najprv zamysli, v bratislave to je ZLE! nie v stuttgarte, tam to aj funguje - narozdiel od BA. A ty si v ktorej elektricke vodic inak? myslim, ze aj ty by si radsej jazdil na tych stuttgartskych elekrickach ako na tychto starych bratislavskych kraksniach.
rovnosaty/uniformy: sa odvezte v nemecku na vlaku, tam aj sprievodca vyzera ako businessman a nie nejaky bezdomovec v zaslej komunistickej modre uniforme. A robi to oblek a kravata! a tak by to malo byt aj tu v BA aj v elektrickach. na druhej strane mi je jasne, ze kym nebude klima v elektrickach (a to zas nie je taka draha vec), tak v lete to bude pre vodicov dost hrozne.
rovnosaty/uniformy: sa odvezte v nemecku na vlaku, tam aj sprievodca vyzera ako businessman a nie nejaky bezdomovec v zaslej komunistickej modre uniforme. A robi to oblek a kravata! a tak by to malo byt aj tu v BA aj v elektrickach. na druhej strane mi je jasne, ze kym nebude klima v elektrickach (a to zas nie je taka draha vec), tak v lete to bude pre vodicov dost hrozne.
Martyk
Rovnošata nie je nutná a je pre DP aj dosť drahá. Ale má veľmi veľa výhod.
1) Zlepšuje image dopravcu. Vodiči sú zamestnanci, ktorí reprezentujú svojho zamestnávateľa. V tom môže rovnošata predstavovať významný prvok.
2) Umožňuje zákazníkom identifikovať pracovníka dopravcu, na ktorého sa môže obracať so svojimi želaniami a otázkami.
3) Dáva zamestnancovi určitú autoritu a z praxe viem (nie vždy to bolo v Prahe s uniformami také, ako teraz), že cestujúci oveľa ochotnejšie rešpektujú pokyny vodiča (alebo kohokoľvek iného) v uniforme, než tých, ktorí sú v civile.
4) Je významným ekonomickým prínosom pre zamestnancov. Ja, keď som robil vodiča električiek, som spotreboval iba asi ¼ odevov oproti súčasnosti, keď som správca siete.