Inak sa písalo, že aj starosta Wolfsthalu sa pričinil o predĺženie linky 901. Tak by ma zaujímalo či náhodou nemá dakoho na Slovensku, že by na neho tie sprosté nápady naskákali od nejakej rodiny zo Slovenska...
Inak prečo sa linky 8xx a 9xx číslujú od 901 a 801, keď linky 2xx až 7xx sa číslujú od x20?! Tak to je dokumente o BID, že číselné rady majú čísla x00 až x19 rezervované pre zvláštne linky. Ešte tu ani nie je poriadna BID a už je tu bordel.
Takisto prečo DPB nespraví linku 630, tak ako sľuboval podľa návrhu, že mala 630 premávať aj do Slovenského Grobu? Pôvodne sa hovorilo o 53 do Chorvátskeho Grobu a prídavku v linke 153 do Slovenského Grobu. Ja teda neviem načo sa za tieto vydr.ané dokumenty platí do čerta keď ani tie najväčšie banality nevedia splniť. Možno sa pozastavujem nad sprostosťami, že nie je 53 a 153 ale 630 a v inej trase a ďaľšie moje výplody. Ale v skutočnosti ako môžu dokázať splniť ostatné dôležitejšie predsavzané body programu o BID keď ani tie základné triviálnosti nevedia dodržať?!
Neviem či aj Vás napadlo porovnanie liniek 901 a plánovanej linky 801, tak teda 801 VS 901
1) na linke 901 je zakázaná preprava cestujúcich v úseku Einsteinova - Nový most VS na linke 801 sú zastávky dve v Čuňove, potom trasa cez kopírák s 91 a 191 so zastávkami po celej trase a bez zákazu prepravy v rámci mesta
2) Linka 901 vynecháva zastávku Aupark, kde by mohla zastaviť VS 801 stojí na každej vŕbe a ani dokonca nemá expresnú trasu tak, žeby za MiÚ Rusovce odbočila na skratku do Petržalky
Otázka znie teda, prečo DPB neumožní prepravu v rámci mesta na tom smiešnom úseku a naopak preťažuje linku 801 cestujúcimi z Čuňova, Rusoviec a ešte aj Jaroviec a predlžuje tak aj jazdný čas linky 801?! ?
Nedavno v CR prebehlo drobne premenovanie zeleznicnych zastavok kvoli tomu, aby obsahovali nazov svojho mesta. Tak sa napriklad zo zastavky Rosice n.Labem stala zastavka Pardubice-Rosice n.Labem a zo stanice Pardubice sa stalo Pardubice hl.n.
Na Slovensku sme taky refresh neurobili, preto mame stanice a zastavky s nazvami ako napr. Devinska Nova Ves, Brodno, Tahanovce, Nizna Sebastova, Zlatovce, aj ked v skutocnosti tieto stanice lezia na uzemi Bratislavy, Ziliny, Kosic, Presova a Trencina.
Re #126116 S499.1023: Hrozne ma to pletie, u mnohych nazvov stanic som si myslel, ze sa tak skutocne vola aj to sidlo. Pritom vacsinou nie. Takze som sa musel pracne naucit, ze su iba Kapusany, Teplice, Hranice, Zabreh, Haniska, Haniska, Benesov a podobne.
Ten interval 2 hodiny je uplne nanic. Radsej keby sa tam jazdilo raz za hodinu (so zachadzkou k ZST Wolfsthal) a dva krat za den bolo jedno kolo vynechane..
máš pravdu. T3P by mali mať jednotnú GO. lebo teraz každá je iná a nikto (alebo väčšina ludí) ich neviem rozoznať. podla mňa by každá T3P mala mať plastové dvere, zakryté podvozky, tie polstrované sedadlá ?
Kooperativa: Nevidím dôvod ju presúvať nižšie
Žilinská: Nepochopitelne zrušenie
STU: Využívana zástavka
Americké námestie: Zrušiť prestupný bod dobrý nápad:(
Vysoká: Využivana ludmi ktory prestupuju na Kollarovom námesti.
Vazovova: Tiež by som ju nerušil
Marianska:tu by som nehal ale na jednom mieste a nie 100 metrov od seba
Jesenského: by som tiež nehal
A Karlová Ves neviem jak je moc posunutá ale tam kde sa teraz nachádza tak je tam vybudovany aj podchod
Inak ostatné su celkom dobre vymyslene:)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133