inak niekto tu spomínal, že tie "ergonomické reklamné držiaky" majú homologizačnú známku - teda by mali byť tip-top...
už viackrát som však videl len tu závesnú časť - bez reklamy - ktorá zjavne zostala niekomu v ruke (zrejme pri brzdení a inom momente, keď na to spoliehal)...
je to fakt v poriadku? ?
už viackrát som však videl len tu závesnú časť - bez reklamy - ktorá zjavne zostala niekomu v ruke (zrejme pri brzdení a inom momente, keď na to spoliehal)...
je to fakt v poriadku? ?
21Tr
DÚBRAVKA - ja by som dal zastávky : Kračace - Harmincova - Bagarova - Alexyho - Drobného - Pri kríži = tu sme sa zhodli v dvoch zastávkach.
KARLOVA VES, RUŽINOV - súhlas
CENTRUM - je ok, len ja som o podobnom návrhu diskutoval a bol neprijatý daným človekom pre - zrušenie zastávky Žilinská
- mňa by zaujímalo kam by si posunul tú koľaj po ktorej odbočuje linka 1 a 7 na Nám. SNP keď by si tam dal nástupište? Ja mám predstav skôr takú, že ku Kamennému nám. a Nám SNP by sa pridala tretia zastávka (trojlístok) s názvom Jesenského s tým, že by bola umiestnená kúsok pred odbočením do ulice Jesenského.
RAČA - ok, až na to, že ja som rovnako ako ty nahrádzal dve zastávky Tbiliskou a dotyčný argumentoval prestupom TRAM / BUS na zastávke Pri vinohradoch
VINOHRADY - ja by som tam so zastávkami vôbec nehýbal, vzdialenosť medzi Mladou Gardou a Riazanskou je síce 330-400m ale je to vždy únosnejšie ako Polus - Zátišie. Skôr by som zástávku Zátišie pre električky nahradil zastávkou pre autobusy linky 50.
PETRŽALKA - no ty brďo budem vôbec rád ak nejaká trať bude - ale predsa ma napadá či by nebolo vhodné vybudovať na križovaní Jantárova cesta x Šintavská odbočku na Holíčsku. Pochybujem, že všetky električkové spoje budú vyťažené tak aby premávali celú trasu, tak ako to je teraz s linkou 95.