Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #125890:
"Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T" - Počítať návratnosť v dotovanej osobnej doprave má asi svoje úskalia, ale VÝZNAM TEN-T je podľa mňa podstatne väčší (aj v prípade, že nepôjde stredom Petržalky).
Reakcia na: Karakol #125863:
"ŠRT je jeden nepremyslený výmysel " - obávam sa, že je to premyslené až veľmi dobre ☠
Reakcia na: Mike #125878:
Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T.

Re #125880 luky133: Ale to už bude ležať mumifikovaný niekde v mauzóleu.

Re #125884 Ike: Ak by sa podarilo potiahnuť železnicu z Číny na Kubu a do Venezuely, tak by mali bolševici priamu linku (bez prestupu) medzi jednotlivými krajinami. Mohli by sa tak chodiť navštevovať vlakom.

Re #125885 fanatikmhd:
1) Záleží do situácie
2) Záleží od situácie
3) Bežný jav vo všetkých okolitých štátoch (mimo ČR), zato všade ďalej na západ
4) Stačí keď nebude nadávať
5) Nie je potrebné, ani to nikto nikdy netvrdil
6) Tak za toto som nevidel vodičovi nadávať
7) Kľudne môže byť, ale svojmu "koníčku" nech sa venuje na konečnej mimo vozidla
Reakcia na: Ike #125887:
pravda...ale dakujem za ukludnenie.... trosku som bol z toho vytoceny po takychto hlaskach a ne a ne si dfat povedat, ze vodic ma pravo na prestavku a pod..a take dristy typu sak nema vysoku skolu, on nema zadne pravo na nic......
Reakcia na: igi151 #125886:
To by bola nadhera..mat dve kacice.....ako veterany... mnam...
Reakcia na: fanatikmhd #125885:
okrem 5 sa neda nesuhlasit 🙂 konecne by to bola uroven
dúfam, že z 8133 bude historické vozidlo, kedze nikdy nebola v premávke s cestujúcimi: http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6811
? ?
Nazdar, toto nepatri do Vasej diskusie, ale potrebujem sa trosku vyzurit, pretoze nasa milovana cestujuca verejnost dava sväte hlasky. Podla Vacsiny opytanych, by vodic mal:
1) Cakat vzdy na dobiehajucich ludi
2)ked mu svici na semafore pred nim aj ked je daleko cervena tak stat na zastavke
3) Ked je skarede pocasie tak nestat na obratisku ale prist na nastupiste a nalozit ludi a byt tam s nimi az do odchodu....
4) Na vsetkych sa pekne usmievat a byt k nim mili
5) Mat vysoku skolu
6) Nemat poruchy
7) Nemal byt fajciar
Takze, prosim vas, moze ma dakto ukludnit a povedat m i daco, co si o tom mysli clovek, ktory ma IQ vacsie ako hupaci konik a vie trosku po BEUS-acky?? diki.....
Reakcia na: Majo #125882:
asi áno... môžeš totiž koľajnice jedného rozchodu viesť bárs stredom druhého rozchodu a vzniknúti medzi koľajnicami dostatočné vzdialenosti

Re #125883 ufo:
najmä keď
- z číny je preprava lacnejšie loďou
- my by sme zo ŠRT naozaj nič nemali (možno trochu)
- máme (mali by sme mať) iné priority (dostavať koridor, elektrifikovať a modernizovať južný ťah) a dostavať diaľnice...
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Má niekde vôbec zmysel robiť ŠRT (tam, kde je normálny rozchod), keď napr. PKP používa na nákladných vozňoch a aj na WLAbdmnu podvozky s meniteľným rozchodom - ŠRT je mnohonásobne drahšia investícia, nie?
Navyše keď sa ako dôvod výstavby uvádza dovoz po železnici z Číny, kde je tiež normálny rozchod.
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Keď nemôže byť trojkoľajnicová, nemôže byť ani štvorkoľajnicová, nie?

Re #125859 Valec: Nevedel by som, keby si mi to nepovedal... Myslíš, že na základnú a strednú som nechodil?
Reakcia na: Papyr #125874:
Spleť 1435/1520 nemôže byť trojkoľajnicová, keďže dve koľajnice necelých 9 cm vedľa seba nepoložíš. Štvorkoľajnicová spleť znamená nemožnosť strojového podbíjania, zložité výhybky, samostatné traťové zabezpečovacie zariadenie, tadiaľto cesta nevedie. Myslím, že sa môžeme zhodnúť na tom, že ŠRT cez územie SK je momotina.
Reakcia na: M3go #125876:
Pokiaľ bude pán Z. v predstavenstve riaditeľ bývajúci v Petržalke nastúpi na tento post až vtedy keď sa bude dokončovať s traťou E Bratislavského metra. (Teda o niekoľko storočí). ?
Reakcia na: Papyr #125874:
Čo som ja počul z kuloárov ŽSR predbežné odhady sú že návratnosť investície bude nikdy... teda že sa to nikdy nevráti ? ?
Reakcia na: M3go #125876:
Jasne, skoda len ze v petrzalke su bud moc stary alebo moc mlady ludia ? (humor)
Reakcia na: luky133 #125872:
Šak raz tam príde niekto z petržalky... 😃
Add výluka na nábreží od 21.3.
-mám pocit,že sa už schyľuje k dlho očakávanej oprave tunela , kedže sa opravuje trať,ktorá bude zhruba na rok jedinou traťou do KV ,Dúbravky .
Reakcia na: Karakol #125863:
Keby sa niekto pozrel na mapu na mesta Cop a Vieden, velmi rychle by zistil, ze ich stavebne najlacnejsia spojnica vedie rovinatym Madarskom BEZO ZBYTKU a slovenskeho uzemia sa ani len nedotyka.

Postavenie takej trate neprospeje Slovensku, ale skor Rusku a Rakusku. Zaujimalo by ma, ako vypocitali navratnost investicie, tj. ake budu musiet byt tranzitne poplatky za prejazd vlaku, aby sa vratili naklady na vystavbu za, dajme tomu, 40 rokov. Podla mna budu aj v takom pripade neprijatelne vysoke. Aby sme teda nakoniec nestavali Rusom drahu za nase peniaze.

A keby sa aj tento vyplod choreho (resp. prenajateho) mozgu nedajboze mal zrealizovat, tak jedine formou rekonstrukcie existujucich trati na kolajovu splietku 1435/1520.
Reakcia na: AAA #125869:
Re #125870 TeBeCe: Je to politický nominant. Pred nástupom do DPB pôsobil ako riaditeľ pekární (tuším on má na svedomí zrušenie Dúbravanky a jej preunutie do Petržalky, ale nie som si tým na 100% istý, mohol to byť aj jeho predchodca/nástupca).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.