Reakcia na: Valec #125890:
"Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T" - Počítať návratnosť v dotovanej osobnej doprave má asi svoje úskalia, ale VÝZNAM TEN-T je podľa mňa podstatne väčší (aj v prípade, že nepôjde stredom Petržalky).
konecne by to bola uroven
Papyr
Postavenie takej trate neprospeje Slovensku, ale skor Rusku a Rakusku. Zaujimalo by ma, ako vypocitali navratnost investicie, tj. ake budu musiet byt tranzitne poplatky za prejazd vlaku, aby sa vratili naklady na vystavbu za, dajme tomu, 40 rokov. Podla mna budu aj v takom pripade neprijatelne vysoke. Aby sme teda nakoniec nestavali Rusom drahu za nase peniaze.
A keby sa aj tento vyplod choreho (resp. prenajateho) mozgu nedajboze mal zrealizovat, tak jedine formou rekonstrukcie existujucich trati na kolajovu splietku 1435/1520.