Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #125894:
Inak ako sa počítajú prestávky šoférom? Resp. na koľko min jazdy pripadá 1min prestávky? Alebo ak sa to počíta inak tak mi povedz.
Reakcia na: fanatikmhd #125885:
Ty si Top-Class Sotous (prejavuje sa pristupom "MHD je pre vodica").
1. Suhlasim s tebou toto je blbost.
2. Pokial vie ze na tom semafore bude stat tak by naozaj mohol pockat. Samozrejme, zalezi to od konkretnej situacie.
3. Su mesta kde to funguje. Ale to by vyzadovalo komplexnu zmenu systemu, takze v Bratislave nerealne.
4. Mal by, su to jeho zakaznici. Skusil by som posadit niektorych bratislavskych urflanych vodicov (napr. pana Sk**vena macka), ze za kolko by dostali v zahranici vypoved. Ked sa im nepaci, nech nerobia pracu z ludmi (ja by som tiez nesiel robit napr. casnika ked nezvladam slusne spravanie k zakaznikom).
5. Samozrejme nemusia. V Bratislavskych podmienkach to ani nedava zmysel aby niekto s VS isiel robit do tych podmienok (i ked par takych je).
6. Samozrejme moze.
7. Fajciar kludne byt moze, ale nech nefajci vo voze. Myslim ze TO vacsine ludi vadi.
Reakcia na: fanatikmhd #125893:
A kde som tvrdil, že vodič nemá mať prestávku. Prestávka je zákonne daná a počas nej nech si sedí v búde koľko chce, počas vyrovnávacej doby si môže (ak práve nemusí pri tom sedieť na WC) kľudne čítať noviny aj pri otvorenom voze. Navyše na konečnej je väčšinou viac vozidiel, stačí ak pristaví jedno, na električkových stačí to, ktoré odchádza ako prvé.
Na druhej strane sa pýtam, o čo sú poľský alebo maďarský cestujúci vychovanejší, ak vodič odíde z vozidla preč (do búdy) a voz nechá na nástupišti otvorený a ľudia si nastupujú?
Reakcia na: Valec #125890:
j, niektore suhlasim, a pri bode 6 uz som zazil ked dva vozy stali na obratiku (muchovo namestie) a mali poruchu, dosiel treti, a ked mal odchod, tak mu nastupujuci naplul na zem a poivedla, ci sa nevedeli dohodnut, kto prvy pojde...pritom vsetko boli B741 (CNG) a co sa tyka bodu 3, zas nemat narok na prestavky v zimnom odbdobi..to je trosku mrzute....ale az na vynimky...ale tiez so salinou nemoze odist skorej..zas blokovat napr na astronomickej nastupiste je trosku blbe, nie?
Reakcia na: Valec #125890:
"Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T" - Počítať návratnosť v dotovanej osobnej doprave má asi svoje úskalia, ale VÝZNAM TEN-T je podľa mňa podstatne väčší (aj v prípade, že nepôjde stredom Petržalky).
Reakcia na: Karakol #125863:
"ŠRT je jeden nepremyslený výmysel " - obávam sa, že je to premyslené až veľmi dobre ☠
Reakcia na: Mike #125878:
Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T.

Re #125880 luky133: Ale to už bude ležať mumifikovaný niekde v mauzóleu.

Re #125884 Ike: Ak by sa podarilo potiahnuť železnicu z Číny na Kubu a do Venezuely, tak by mali bolševici priamu linku (bez prestupu) medzi jednotlivými krajinami. Mohli by sa tak chodiť navštevovať vlakom.

Re #125885 fanatikmhd:
1) Záleží do situácie
2) Záleží od situácie
3) Bežný jav vo všetkých okolitých štátoch (mimo ČR), zato všade ďalej na západ
4) Stačí keď nebude nadávať
5) Nie je potrebné, ani to nikto nikdy netvrdil
6) Tak za toto som nevidel vodičovi nadávať
7) Kľudne môže byť, ale svojmu "koníčku" nech sa venuje na konečnej mimo vozidla
Reakcia na: Ike #125887:
pravda...ale dakujem za ukludnenie.... trosku som bol z toho vytoceny po takychto hlaskach a ne a ne si dfat povedat, ze vodic ma pravo na prestavku a pod..a take dristy typu sak nema vysoku skolu, on nema zadne pravo na nic......
Reakcia na: igi151 #125886:
To by bola nadhera..mat dve kacice.....ako veterany... mnam...
Reakcia na: fanatikmhd #125885:
okrem 5 sa neda nesuhlasit 🙂 konecne by to bola uroven
dúfam, že z 8133 bude historické vozidlo, kedze nikdy nebola v premávke s cestujúcimi: http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6811
? ?
Nazdar, toto nepatri do Vasej diskusie, ale potrebujem sa trosku vyzurit, pretoze nasa milovana cestujuca verejnost dava sväte hlasky. Podla Vacsiny opytanych, by vodic mal:
1) Cakat vzdy na dobiehajucich ludi
2)ked mu svici na semafore pred nim aj ked je daleko cervena tak stat na zastavke
3) Ked je skarede pocasie tak nestat na obratisku ale prist na nastupiste a nalozit ludi a byt tam s nimi az do odchodu....
4) Na vsetkych sa pekne usmievat a byt k nim mili
5) Mat vysoku skolu
6) Nemat poruchy
7) Nemal byt fajciar
Takze, prosim vas, moze ma dakto ukludnit a povedat m i daco, co si o tom mysli clovek, ktory ma IQ vacsie ako hupaci konik a vie trosku po BEUS-acky?? diki.....
Reakcia na: Majo #125882:
asi áno... môžeš totiž koľajnice jedného rozchodu viesť bárs stredom druhého rozchodu a vzniknúti medzi koľajnicami dostatočné vzdialenosti

Re #125883 ufo:
najmä keď
- z číny je preprava lacnejšie loďou
- my by sme zo ŠRT naozaj nič nemali (možno trochu)
- máme (mali by sme mať) iné priority (dostavať koridor, elektrifikovať a modernizovať južný ťah) a dostavať diaľnice...
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Má niekde vôbec zmysel robiť ŠRT (tam, kde je normálny rozchod), keď napr. PKP používa na nákladných vozňoch a aj na WLAbdmnu podvozky s meniteľným rozchodom - ŠRT je mnohonásobne drahšia investícia, nie?
Navyše keď sa ako dôvod výstavby uvádza dovoz po železnici z Číny, kde je tiež normálny rozchod.
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Keď nemôže byť trojkoľajnicová, nemôže byť ani štvorkoľajnicová, nie?

Re #125859 Valec: Nevedel by som, keby si mi to nepovedal... Myslíš, že na základnú a strednú som nechodil?
Reakcia na: Papyr #125874:
Spleť 1435/1520 nemôže byť trojkoľajnicová, keďže dve koľajnice necelých 9 cm vedľa seba nepoložíš. Štvorkoľajnicová spleť znamená nemožnosť strojového podbíjania, zložité výhybky, samostatné traťové zabezpečovacie zariadenie, tadiaľto cesta nevedie. Myslím, že sa môžeme zhodnúť na tom, že ŠRT cez územie SK je momotina.
Reakcia na: M3go #125876:
Pokiaľ bude pán Z. v predstavenstve riaditeľ bývajúci v Petržalke nastúpi na tento post až vtedy keď sa bude dokončovať s traťou E Bratislavského metra. (Teda o niekoľko storočí). ?
Reakcia na: Papyr #125874:
Čo som ja počul z kuloárov ŽSR predbežné odhady sú že návratnosť investície bude nikdy... teda že sa to nikdy nevráti ? ?
Reakcia na: M3go #125876:
Jasne, skoda len ze v petrzalke su bud moc stary alebo moc mlady ludia ? (humor)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.