#12571 Martin Fundárek
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
Martin Fundárek
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/13/bratislava/68/article.88927.html
Za pozornosť stojí hlavne predposledný odstavec. Budovať obchvat cez chránenú krajinnú oblasť formou estakády, to je nápad hodný desiatich rokov kriminálu.
Mimochodom, zaujíma pána Romana aj niečo iné, ako divadlá a lanovka na Hrad? Básni o doprave v regióne, ale keď sa objavili správy, že železnice chcú zrušiť obe zohorské lokálky, ani nepípol. Je to len druhý Moravčík.