V 7718 som videl také poťahy na sedačkách: Od kedy sú tam, od koho a čo stáli. Budú sa dávať aj inam.
Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.

, atd.

2) Ako inac to mozeme _my_ riesit? Mnohi ludia odtialto sa v ramci svojich moznosti snazia tlacit na zodpovednych, aby sa to zlepsilo, ale o moc viac sa urobit neda. Jedine kandidovat za primatora, nechat sa zvolit a...
3) Ale pomoze.
Martin Fundárek
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/13/bratislava/68/article.88927.html
Za pozornosť stojí hlavne predposledný odstavec. Budovať obchvat cez chránenú krajinnú oblasť formou estakády, to je nápad hodný desiatich rokov kriminálu.
Mimochodom, zaujíma pána Romana aj niečo iné, ako divadlá a lanovka na Hrad? Básni o doprave v regióne, ale keď sa objavili správy, že železnice chcú zrušiť obe zohorské lokálky, ani nepípol. Je to len druhý Moravčík.