Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M3go #125295:
Na U6 už vozidlá E6 už od decembra 2008 nejazdia, všetko sú len Bombardiery. Ale v prípade klasického metra (U1 - U4) o nízkopodlažnosti hovoriť nemožno, hoci nástupištia sú v úrovni podlahy...
Reakcia na: Majo #125291:
JJ Vieden si to môže dovliť veď oni maju už 100% autobusovy vozovy park np 95% metra je np ( na u6 jazdia ešte nejake duewagy). Viedeň isty čas požičiavala nejake klbaky do iných miest tak kludne mohol aj nas DP poprosiť o zapožičanie nejakých vozidiel namiesto tých z BB.
Reakcia na: fanatikmhd #125286:
majú napr. Košice alebo v podstate ktorékoľvek mesto v ČR lepšie nakoľajovacie vybavenie ?
Reakcia na: Majo #125279:
: musel by som Ti nadávať a tomu sa chcem vyhnúť. Trepeš, ale v každej vete.
Reakcia na: intony #125287:

Tak hej ale do Rače chodí zase i 5ka a 11ska. Možno ráno 3 je plná ale poobede a večer ani nie, chodím do Rače občas ale nevidávam ale vždy čakám na 5 alebo 11.
Reakcia na: M3go #125278:
Sú. Viedeň si to však môže dovoliť - tam totiž nepotrebujú meniť funkčný informačný systém za iný, nepotrebujú robiť prehnane luxusnú dopravu len na jedno sídlisko atď.
Reakcia na: Sommelier #125274:
Vkladáš mi do úst niečo, čo som nepovedal. Nikdy som nepovedal, že DPB bude ziskový, ak všetko zunifikuje. Ale fakt (ktorý zrejme Ty nedokážeš pochopiť) je ten, že unifikácia výrazne znižuje náklady na údržbu a skracuje dodacie lehoty nákladných dielov atď. Pochopili to nielen všetky západoeurópske dopravné podniky, ale aj väčšina českých (s výnimkou Brna), len Ty sa proti tomu búriš. A nehnevaj sa, ale posledný riadok Tvojho príspevku je úplne odveci.
Reakcia na: Mar.z.y #125273:

Zahradník je tupec o tomto s ním sa o tom netreba ani baviť.
Však samozrejme že tú LF6 tresol lebo anie nevie aké sú vozy na trhu riadne ani akú MHD majú mestá na okolí mimo SR
- ja by som sa tak za túto dopravu hambil...
To čo je v BA to nie je MHD ale pomály Parodia -tolko šuntov nemá nikto.
Vieš kedy tu bude 15 T for City? alebo už len LF3? O 15 rokov ked to budú v iných mestách dávno vyradovať. A ešte tá zbrusu nová 15 T si po 20tich rokoch prevádzky v Prahe príde ku nám do BA doslúžiť. Na samozrejme celé trendy MHD už budú úplne inde.
Že som pesimista? Ale však jasné prídu sem 240 nových busov a do r. 2010 budeme mat el. trať do Petržalky...slubov tu už bolo.
Žial taká je tu realita.
Reakcia na: MiroBA #125284:
Oveľa viac využitá ako večne ospevované linky 3 a 8...skôr by sa mali linky 3 a 8 spojiť, tak aby vytvárali posilu linkám 5,9,11 a 14 v trase Rača - Obchodná - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - Ružinov
Reakcia na: MiroBA #125281:
Ona jazdí poloprázdna na Hlavnú stanicu, nie medzi Račou a Račianskym mýtom. To treba riešiť iným linkovaním, tak aby využitá bola v celej svojej trase.
Aj ked keby si pocul niektore dovody preco nie nizke alebo trojclankove vozidla..by si sa rehotal.... napr: Je to nizke, mohlo by sa to niekde skriet, je to dlhe, nemame na to nakolajovaciu techniku..., unifikacia salin, vyzbroj, nahradne dielce.....take varianty s takymi p*c*v*n*m* si este nepocul...
Reakcia na: MiroBA #125284:
Ja by som skôr povedal že niekde by sa hodili supravy typu k2+t3 lebo niektore spoje su fakt moc vyťažene.
Reakcia na: Mike #125266:

Ježííš teraz som ja ozaj tupec.
Na 14 som úplne zabudol. Jasné. Tak za to ma môžte právom zďubať.

To mi ušlo sa ospravedlnujem.

Ale aj tak na 14ske by sa možno uživili tiež dvojčatá. Chodí slušne napnená až preplnená.
Reakcia na: Majo #125279:
Pekne povedane....ale neviem co stale vsetci mate s 3-clankovymi vozmi. viete velmi dobre..ze koli takym prkotinam, ako su napr heveri sa nekupia. ako raz povedal jeden nemenovany z vedenia, nekupima, nedokazeme to nakolajit, je to dlhe...
Reakcia na: m@rtin #125276:
Záhradník ani nepozná LV, takže pochybujem, že z hlavy pozná typy Varii LF. ?
Reakcia na: 810zssk #125265:

Na tvojom mieste bz som teraz bol ticho -Práve ty bol z tých, čo ma prednedávnom skalopevne presviedčali že linkou č 3 nikto dokopy nejazdí, že je treba vôbec zrušiť nieto sólo vozen dávať. Teraz akože odrazu chodí plná?
Reakcia na: m@rtin #125276:
Zahradník ani nevie, čo je to LF6. Slovenská legislatíva takú dlhú električku, samozrejme, neumožňuje.
Reakcia na: Sommelier #125270:
Máš v sebe aspoň nejaké základné logické myslenie? Asi nie... Inak by si totiž zo seba nevypotil tú blbosť o urýchlení nástupu v prípade K3. Ak sú jedny dvere v NP časti a ostatné vo vysokopodlažnej časti, pobyt vozidla v zastávke sa tým neskráti ani o sekundu, lebo síce v stredných dverách už budú všetci nastúpení, ale v ostatným dverách budú nastupovať rovnako dlho ako doteraz. Čo sa týka "trápenia starších ľudí" - K3 by túto situáciu len a len zhoršila. Lebo zatiaľ čo v súčasnosti sa štverajú po schodoch aspoň za kľudu vozidla, v prípade K3 by museli prejsť rovnako vysokými schodmi tiež, a to navyše počas rozjazdu a brzdenia vozidla (v prípade nástupu cez prostredné dvere, lebo aj tak by musela väčšina z nich prejsť do vysokopodlažnej časti), čo by mohlo spôsobiť, že by spadli. Miest na sedenie má K3 v NP časti tuším 6, v prípade, že by tam bol kočík alebo invalidný vozík ešte menej. Kapacitou obratísk som neargumentoval, lebo je to blbosť - dĺžkovo je K3 porovnateľná s 2xT. Som rád, že nám tu o doprave nerozhodojú takí "odborníci" ako Ty alebo MiroBA, lebo to by sme dopadli...
Reakcia na: m@rtin #125276:
ULFy su až tak drahe? Som myslel že keď ich ma Viedeň tolko že nepatria medzi drahe
Reakcia na: MiroBA #125191:
Si za to účtujú cestovné ako limuzínou keby si šiel ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.