To som teda veru nevedel že druhá najdrahšia tramvaj je práve 15T -som si myslel že také Combino stojí ešte viac. Pekne.
Ale napr. najnošie Rímske tramvaje tuším Typ FIAT CITYWAY ROMA II tiež nebudú najlacnejšie. Ono tažko povedať. ULF ale zrejme budú zrejme najdrahšie. Inak tie superdrahé ULF kúpilo aj dokonca nejaké rumunské mesto čo by som v živote nepovedal. Tak ktovie možno aj 15 T kúpi niekto podobne.
Síce 15 T má prevratnú technológiu -prvá plne nízkopodlažná tramvaj s plne otočnými podvozkami tak zato bude asi tak drahá.
Na U6 už vozidlá E6 už od decembra 2008 nejazdia, všetko sú len Bombardiery. Ale v prípade klasického metra (U1 - U4) o nízkopodlažnosti hovoriť nemožno, hoci nástupištia sú v úrovni podlahy...
JJ Vieden si to môže dovliť veď oni maju už 100% autobusovy vozovy park np 95% metra je np ( na u6 jazdia ešte nejake duewagy). Viedeň isty čas požičiavala nejake klbaky do iných miest tak kludne mohol aj nas DP poprosiť o zapožičanie nejakých vozidiel namiesto tých z BB.
Tak hej ale do Rače chodí zase i 5ka a 11ska. Možno ráno 3 je plná ale poobede a večer ani nie, chodím do Rače občas ale nevidávam ale vždy čakám na 5 alebo 11.
Sú. Viedeň si to však môže dovoliť - tam totiž nepotrebujú meniť funkčný informačný systém za iný, nepotrebujú robiť prehnane luxusnú dopravu len na jedno sídlisko atď.
Vkladáš mi do úst niečo, čo som nepovedal. Nikdy som nepovedal, že DPB bude ziskový, ak všetko zunifikuje. Ale fakt (ktorý zrejme Ty nedokážeš pochopiť) je ten, že unifikácia výrazne znižuje náklady na údržbu a skracuje dodacie lehoty nákladných dielov atď. Pochopili to nielen všetky západoeurópske dopravné podniky, ale aj väčšina českých (s výnimkou Brna), len Ty sa proti tomu búriš. A nehnevaj sa, ale posledný riadok Tvojho príspevku je úplne odveci.
Zahradník je tupec o tomto s ním sa o tom netreba ani baviť.
Však samozrejme že tú LF6 tresol lebo anie nevie aké sú vozy na trhu riadne ani akú MHD majú mestá na okolí mimo SR
- ja by som sa tak za túto dopravu hambil...
To čo je v BA to nie je MHD ale pomály Parodia -tolko šuntov nemá nikto.
Vieš kedy tu bude 15 T for City? alebo už len LF3? O 15 rokov ked to budú v iných mestách dávno vyradovať. A ešte tá zbrusu nová 15 T si po 20tich rokoch prevádzky v Prahe príde ku nám do BA doslúžiť. Na samozrejme celé trendy MHD už budú úplne inde.
Že som pesimista? Ale však jasné prídu sem 240 nových busov a do r. 2010 budeme mat el. trať do Petržalky...slubov tu už bolo.
Žial taká je tu realita.
Oveľa viac využitá ako večne ospevované linky 3 a 8...skôr by sa mali linky 3 a 8 spojiť, tak aby vytvárali posilu linkám 5,9,11 a 14 v trase Rača - Obchodná - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - Ružinov
Ona jazdí poloprázdna na Hlavnú stanicu, nie medzi Račou a Račianskym mýtom. To treba riešiť iným linkovaním, tak aby využitá bola v celej svojej trase.
Aj ked keby si pocul niektore dovody preco nie nizke alebo trojclankove vozidla..by si sa rehotal.... napr: Je to nizke, mohlo by sa to niekde skriet, je to dlhe, nemame na to nakolajovaciu techniku..., unifikacia salin, vyzbroj, nahradne dielce.....take varianty s takymi p*c*v*n*m* si este nepocul...
Pekne povedane....ale neviem co stale vsetci mate s 3-clankovymi vozmi. viete velmi dobre..ze koli takym prkotinam, ako su napr heveri sa nekupia. ako raz povedal jeden nemenovany z vedenia, nekupima, nedokazeme to nakolajit, je to dlhe...
Na tvojom mieste bz som teraz bol ticho -Práve ty bol z tých, čo ma prednedávnom skalopevne presviedčali že linkou č 3 nikto dokopy nejazdí, že je treba vôbec zrušiť nieto sólo vozen dávať. Teraz akože odrazu chodí plná?
Zahradník ani nevie, čo je to LF6. Slovenská legislatíva takú dlhú električku, samozrejme, neumožňuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo